woensdag 18 juni 2014

Allemaal voor ons?

Mochten ze willen, zoals te zien, een Tapa avondje bij Casa LosDos.

Het was een mindere dag, voorspelling regen en hele harde wind. Er zijn een paar druppels gevallen, maar de wind trok later in de middag behoorlijk aan. Daarom maar in de Patio boven gegeten. Dit keer was ik de pineut, met koken. Norbert mocht de dag ervoor zijn kunsten vertonen. Gebakken kippen levertjes, met spekjes, uien en rijst. Voor mij gebakken aardappels, rijst is nou niet bepaald mijn favoriete gerecht.

Morgen gaan Hans en Nel, met onze vrienden, inmiddels ook de hunne, aan de wandel. Ze zijn zelfs Fam. van Joop, omdat ze de Camino hebben gelopen. Dan word je automatische Fam. zegt hij altijd. Dit jaar is het maar een keer dat ze mee kunnen wandelen. De eerste woensdag, kwamen ze aan. De tweede, zaten we in Cantrabiee. Deze woensdag lopen ze mee en de volgende woensdag keren ze huiswaarts om de zomer, verder in Nederland door te brengen. Toen Nel gister aan de was was, in de schuur, was ze daar even niet alleen. Er zit een rat het plafond in. Dus direct maar weer zakjes neer gelegd, die in no time weer weg waren. Hier worden we niet vrolijk van. De beesten doen wel niets, maar ik heb ze liever niet. Arme Norbert, die was dan ook de pineut om onze was in en uit de machine te doen. Normaal ram ik op de deur van de schuur voor ik naar binnen ga, dan zijn ze ook weg. Maar het is dit jaar erger dan andere jaren met die krengen, Brrr. ik hou er niet zo van. Het is hier natuurlijk een normaal iets, ze komen beneden ons uit het dal en gaan op zoek naar eten, dus dit jaar bij ons in de schuur.

We hebben in de laatste week nog wel het een en ander op het lijstje staan. We willen nog naar een Cubaanse tent, waar Cubanen spelen, nog snitzel eten, ook hebben we nog een verjaardag, met boerengolf en een paella, de derde wedstrijd van het Nederlands elftal met de hele bubs, met een B&B. ook nog niet in het winkelcentrum geweest. Wat niet lukt komt komt volgend jaar wel weer.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten