maandag 30 juni 2014

We gaan door !!!

Wat een geweldige 2de helft gisteravond. Bloedstollend, ik durfde af en toe niet een meer te kijken. De strafschop heb ik dus met mijn ogen dicht gekeken, niet gekeken. We zaten zoals gewoonlijk weer bij Piet en Ria, ook het eten en drinken hadden ze weer prima verzorgd. We kregen een heel bescheiden mailtje van haar, dat heeft haar heel veel moeite gekost, of we een kleine bijdrage in het trommeltje wilde doen. 7,50, dat is veel te weinig, voor wat ze op tafel zetten. En het trommeltje, daar moest je nog naar zoeken ook. Eigenlijk wil ze dit helemaal niet,maar velen moeten dit toch normaal vinden. Bij de vorige wedstrijd, was er heel bescheiden om gevraagd, maar ik denk dat velen het niet hebben gehoord. Ze zijn te goed voor deze wereld.

Het is vandaag een winderig dagje, maar lekker zonnig. Norbert is de schuur aan het leeg halen. Spullen klaar gezet voor de Spanjaarden die altijd beneden bij de Basura zitten. Die verkopen het weer. Ook veel kleding enz. En de laatste ratjes weg gejaagd. Ze eten ook niet meer, dus laten we hopen dat we van dit probleem af zijn. Inmiddels zijn we al een aantal dagen beneden gaan wonen, de meeste spullen hebben we al over. Alleen de kleding nog, maar dat gaat langzamerhand. Je haalt iets, gaat in de was en het is beneden.

Norbert heeft zijn oude model kustvaarder weer te voorschijn gehaald en wil hem nu gaan afmaken. Daar is hij wel een stief kwartiertje mee bezig. Het is belangrijk voor hem dat hij nu iets gaat doen wat hij leuk vind. Vrije tijd is er nu genoeg en dan is het fijn als je met iets bezig bent. Ik had al gezegd, je kan b.v ook de tuin renoveren. Maar dat viel niet in goede aarde. Dan de kustvaarder maar.

Vanavond speelt Duitsland, wat zal dat gaan worden. Ik hoop niet dat het in de finale Nederland tegen Duitsland gaat worden. Maar voor het zover is, moeten we nog 2 wedstrijden winnen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten