donderdag 4 juli 2013

Niks geen 4 weken vakantie.

Ze komen gezellig langs, maar denk niet dat ze op hun kont mogen zitten. Daar zijn we heel streng in. Dus kon Hans wat ons betreft vandaag de boom in. De olijf boom is zo groot geworden, dat als ik achter mijn buro zit totaal geen uitzicht meer heb. Nu staan er achter op het grondstuk ook nog 3 grote Pinus bomen, die eigenlijk ook in de weg staan, maar die kunnen we echt niet meer neer halen.
Verder gaat alles zijn gangetje, Norbert gaat iedere dag een beetje beter. Het kan 3 maanden duren, de incontinentie, dus we hebben nog even, voor we weten of het geheel over gaat? Volgens de berichten is er een hittegolf aan gekomen. Het is inderdaad behoorlijk warm. Dus rust in de ploeg en lekker onder de naya blijven zitten. We zijn vanmorgen aan het crea Bea gegaan, om een kadootje voor zaterdag in elkaar te flansen. Geld is ook maar geld, dus iets aardigs gemaakt.
Zondag ben ik ook weer lekker bijdehand bezig geweest. We waren naar de markt geweest en had 3 euro uit mijn knip gehaald. Lopen we maandag in Denia en wil mijn knip pakken, weg. Ik, die altijd nogal rustig ben met dat soort dingen, was aardig in paniek. Het kaartje van de bank, mijn rijbewijs en het pasje van het ziekenfonds zat er in. Alles thuis doorzocht, nergens. Ik heb direct het pasje geblokkeerd, naar de ziekte verzekering een nieuw pasje gehaald. Maar mijn rijbewijs daar moeten we nog achteraan. Nadat ik op de markt betaald heb, zijn we direct in de auto gestapt. Dus, dat moet het in Denia gebeurd zijn. Gelukkig was er geen geld van de bank gehaald, ze konden ook zien of er een poging was gedaan om te pinnen en dat was niet zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten