zondag 21 juli 2013

Lekker uitrusten, voor verdere genezing.

 

Weer een nieuwe app gevonden en het een en ander geprobeerd. Deze vond ik wel heel grappig. Lekker mensen pesten in Nederland, als het slecht weer is. Ja, je moet toch wat doen hier in Spanje. Deze foto is natuurlijk geen pest foto, het is Nederland net zo mooi, misschien zelfs nog warmer.

Ik had nog een balkje willen plakken, voor de minder jarige lezer, maar zover ben ik nog niet. En zo erg is het niet. Ik dacht trouwens, dat ik een nieuwe app had ontdekt, maar nee hoor, op face book staat hij ook al.

Zojuist weer een reisverslag van Chiel en Mirjam binnen gekregen. Iedere keer weer een genot om te lezen. Mijn broeder Chiel wordt echt nooit volwassen. Wat hij iedere keer weer uitspookt. Toen hij klein was moest ik een weekend op hem passen. Stierlijk vervelend, zuigen kan hij als de beste. Ik was zo boos op hem, dat ik hem naar zijn kamer stuurde. Even later, brand in huis. Had die rat een grote beer in de hens gestoken, die op een rieten stoel zat. Maar een saai leven heeft Mirjam zeker niet met hem.

Ik ga zo maar even drijven, om wat verkoeling te zoeken. Dat heb ik dit jaar nog niet gedaan. We krijgen een warm weekie, 33 graden, iedere dag. We moeten wel het apartement nog schoonmaken, zaterdag krijg ik voor 3 weken huurders. Als we bijdehand zijn, vroeg de wekker zetten en dan gaan schoonmaken. De huurders die gisteren zijn weggegaan, waren Russen. Ze hebben het heel erg naar hun zin gehad, en Tonia onze Spaanse buurvrouw ook. Zo gauw ze beweging ziet komt ze aangestiefeld. Jullie hebben altijd zulke aardige huurders zegt ze. Nu bracht ze de huurders een fruitmandje voor onderweg. Ze waren met de auto, dus vitamientjes zijn goed onderweg. Zo, ik duik nu mijn luchtbedje op, kijken hoelang ik het vol hou.

 

2 opmerkingen: