maandag 22 juli 2013

Het is weer bingo.

Het is een lange tijd goed gegaan. Maar nu heeft canal digitaal ons weer te pakken. Hoe of wat weet ik nog niet precies. Volgens ons, een nieuwe reciever en een nieuwe kop. We hebben een reciever, in de flat, in het benedenhuis, En boven een in de slaapkamer en in de woonkamer. Jaren geleden was het haast ieder jaar raak. Toen hadden we er alleen een in de woonkamer. We waren het toen helemaal zat. Hebben we anderhalf jaar zonder Nederlandse TV gezeten. Ik moet daar nu eigenlijk niet aan denken, dus we zullen de knip wel weer moeten trekken. Lekker in deze tijd van de crisis.

Vanmorgen bloed wezen prikken voor de oncoloog, volgende week. Dus voor achten nuchter op stap. Na het bloedprikken een half uurtje over, voor de afspraak met de huisarts betreft het zoveelste urine onderzoek. Op naar het dorp, waar ze de boel aan het slopen waren, gisteren laatste dag van de dorpsfeesten. Gauw wat eten en een bakkie koffie.

Hier nog wat doorzakkende feestgangers, of vroege vogels.

Daarna naar, de Vicente, voor de uitslag en voor Norbert, het ziekte briefje, dat naar de boekhouder moet. Daar krijgt hij zijn ziektegeld op. Ik had weer een geweldige urine uitslag, die naar het lab. was geweest. De urine was besmet??? Of ik met mijn vinger in de urine heb zitten roeren?? Natuurlijk niet. Het gebeurd vaak met warm weer dat de urine besmet is. Plas nu maar weer even. Ja das lekker, dat kan ik niet. Nadat ik een tijdje op de wc had gezeten, gekapt. Maar naar huis gegaan, bakkie koffie, zwemmen, toen kwam er dus wel een beetje plas. Arme Nor, daar ging hij weer voor de derde keer naar de Vicente. Dit keer was de plas goed. Dus over en uit met de plasdozen zooi. Ik weet het ook niet meer. Wat ik wel weet dat het niet goed is. Ondertussen heb ik alles gelezen over de analysis van de urine. Ik ga staafjes bij de apotheek halen, dan kan ik het zelf zien, wanneer het goed of niet goed is. Het is weer bloedje heet, geen wind, dat is nu een nadeel. We krijgen visite van vliegen. Hopen dat er vanmiddag weer een beetje wind komt.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten