dinsdag 16 juli 2013

Komkommertijd

Het is hier een beetje komkommertijd, het is warm, en te warm om je druk te maken. Een veger en een lap door de tent en klaar is clara, voor vandaag. Rest van de dag vullen met, de plantjes, zwemmen en lezen. Op het einde van de dag aan het eten. Wel deze week dokter bezoeken, vanmorgen de scan gehad. Morgen urine inleveren, heb problemen met plassen. Vorig jaar ook gehad, 3x antibiotica gehad, niet geholpen. Nu heb ik het al weer al een tijdje. Dus nu wil ik een verder onderzoek. Maandag bloedprikken en dan de 30 ste naar de oncoloog. Dus wel druk in de weer met de dokteren. Norbert mag donderdag weer naar Valencia, het Ivo ziekenhuis. Misschien de laatste keer voorlopig. Het gaat iedere dag een stukkie beter.
Waar de oude wastafel al niet goed voor is.

Sinds ik een nieuwe naaimachine heb, ben ik het klusjes doen. Norbert kan geen broek meer aan, alles zakt van zijn kont. Ik zag de bui al hangen, nieuwe broeken kopen. Weinig zin in, kost ook weer een hoop geld. Ik heb 2 zomer broeken bij de Chinees gekocht, een van 5 en een van 7 euro. Niet een echte topper, maar zolang hij nog in de luiers zit, kan hij geen normale zomerbroeken aan.. Toen heb ik 3 mooie winterbroeken, zeker 8 cm. ingenomen, helemaal goed. Schouder klopje voor mezelf, ik wist niet dat ik het in me had. Dus nu hoeven we niet naar de uitverkoop om nieuwe winterbroeken te kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten