woensdag 17 juli 2013

Je hebt normale honden en abnormale. honden.

Wij hebben dus een abnormale hond. Die gestoorde gek, ligt heerlijk in het zonnetje. Het is over de 30 graden. Maakt haar geen flaus uit, heerlijk bruin worden denkt ze zeker. Ze ligt er rustig een half uur in.
Norbert had dinsdag mijn urine meegenomen naar de huisarts, die heeft het direct nagekeken, weer helemaal niet goed dus. Ik vanmorgen met een nieuw potje urine naar de huisarts, nu gaat het naar het lab. Maandag ochtend terug komen voor de uitslag. Zal me benieuwen, vorig jaar had ik er ook behoorlijk last van, ik kan niet plassen. Toen 2x met urine naar de arts, 2x niet goed. Daarna 2x naar het lab. Harstikke goed 2x. Ik heb toen 3 x antibiotica gehad, en niet een keer, geholpen.ik toen niet meer terug geweest, had er geen zin meer in, maar over was het niet. Nu alweer een paar maanden last, maar weer de molen in. Ik had gedacht aan mijn nieren, dat vond ik toch wel een beetje eng. De huisarts denkt dat mijn blaas gekanteld zou kunnen zijn. Dus afwachten maar weer. Met Nor elke dag een stukje beter. Dus dat komt wel goed. Oud worden heeft zo zijn nadelen, het een is over, het andere komt. Vroeger was ik nooit ziek, kon niet moest werken. Sinds ik niet meer werk, blijf ik kwakkelen. Ik ben niet de enige in Spanje, een kennis van ons, heeft precies het zelfde, nooit ziek, stopt met werken en de ellende begint. Misschien een goed idee om weer te gaan werken. Een grapje dus. Ik moet er echt niet meer aan denken, ik heb hard genoeg gewerkt vanaf mijn 15de. Alleen het idee al 2 of 3x in de week om half 5 mijn bed uit, om naar de bloemenveiling te gaan om mijn handel te kopen. Brrrrrr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten