woensdag 31 juli 2013

Hier word ik beetje misselijk van.

Dit is niet te geloven wat ik net lees, dit moet ik direct even kwijt. De overheid gaat alle gegevens na, als je op kenteken parkeert. Dit hebben ze opgevraagd bij de parkeerdienst, of zo. Op deze manier kunnen ze na gaan, als je in een lease auto rijdt, of je wel genoeg privé km. opgeeft. Nederland, waar zijn jullie mee bezig?
Het lijkt wel een bananen republiek te worden. Ik heb een tip voor iemand die 580 euro op een makkelijke manier wil verdienen. Het is heel simpel, je vraagt een offerte aan, voor zonne energie panelen. Stuurt de offerte op, naar de instantie, die daar over gaat. En wat denk je? Ze storten het bedrag, de subsidie, op je rekening. Vervolgens neem je natuurlijk geen zonne panelen. Dit is toch een belachelijke zaak.
Het lijkt wel of ik, zit af te geven op Nederland. Dat is zeker niet het geval. Als we in Nederland zijn, vinden we het heerlijk. Ik voel me ook niet negatief, het tegenover gestelde zelfs. Al begint me de warmte me iets teveel te worden, nog een maand pff. Nee, alles gaat hier heel erg goed, het tij begint te keren. Ik ben weer voor een half jaar goedgekeurd. Norbert is dus ook schoon, buiten de incontinentie, waar hij nog niet aan gewent is, alles prima. Julianadorp, was niet, per maand te verhuren, dus heb ik contact opgenomen met de vroegere verhuurder. De toestand, waarin we nu zitten uitgelegd, gevraagd of ze het weer voor een tijdje in de verhuur willen nemen. Gevraagd of ze op de begin foto, van de advertentie de eethoek willen plaatsen en dat lukte. Ook erbij laten vermelden dat we een eigen wasmachine en vrieskast hebben. Er staan denk ik wel 20 appartement en van het park op de foto en allemaal van de buitenkant van het gebouw. Dus vanaf 13 juni staan we weer op de site en aan al mijn voorstellen hebben ze voldaan. En wat denk je? We zitten vanaf 16 juni vol tot 2 september. Niet te geloven, ze snappen het zelf in Julianadorp ook niet. Ik wel, maar ik maak ze niet wakker. Dus heb ik alle reden om goed in het leven te staan.
Volgens mij heeft deze foto er voor gezorgd, dat we van 16 juni tot op dit moment, 2 september alle dagen vol zitten en nog een lang weekend in september ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten