zaterdag 24 mei 2014

Lekker een weekje in het zonnetje

Nou vandaag echt niet, het is verder geen slecht weer. Maar vandaag zonnetje, wolkje. Eigenlijk is het meer wolkje, wolkje. We liggen bij het zwembad met........ zie de foto. En de wind is hartstikke hard en koud. Norbert is naar de tandarts en als hij terug komt gaan we maar even naar het winkelcentrum. We zijn gister naar de Chinees in Gata geweest, maar ik kreeg het weer. Heerlijk gezellig eten, wijntje erbij en dan slaat het toe. We zijn er nu met heel veel praten samen achter, dat het paniek aanvallen zijn. Dus dat moet ik gewoon naar huis. Ik heb zelf daar al vaker aangedacht, maar ik zie een paniek aanval anders. Iets zoals je ineens begint te schreeuwen en als een gek gaat rond lopen. Nu ik er voor mezelf een beetje uit ben, kan ik het ook beter omschrijven bij een arts. Het is heel vervelend, meerdere keren slaat het toe. Maar hier moet iets aan gedaan worden. Ik heb altijd gedacht dat het de despressie was. Vreselijk vervelend voor Norbert ook. Hij krijgt me haast de deur niet meer uit.ik probeer het dan, net zoals gisteravond te negeren, maar op een gegeven moment lukt het niet

Nu wat vrolijker bericht, Norberts dochter en mijn kunstdochter, is eindelijk bevallen, van een prachtig knulletje. Wess is zijn naam. Vader, moeder, zoon en zijn broertje maken het goed. De foto plaats ik zo na dit bericht.

Foto plaatsen van ons ingepakt in woondeken en van onze Wess, lukt niet. Eerst dit maar en dan maar kijken was loos.

 

 

 

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten