zaterdag 17 mei 2014

Boeken, boeken, boeken.

Zit ik vanmorgen rustig aan mijn bakkie koffie, gaat mijn iPad klingelen en bleef klingelen. Oef dacht ik mijn iPad van het padje. Ik kreeg het al Spaans benauwd. We hebben onze computers van het internet gehaald, omdat we alle twee op XP draaien. Daarvoor is al een paar weken geen bescherming meer, betreft de veiligheid. Ze kunnen ons zo hacken, dus daar doen we niets meer mee. Betreft internet zijn we aangewezen op mijn iPad en Norbert op zijn laptop. Onze computers zijn voor mijn gevoel nog nieuw, 3 A 4 jaar. Nieuw toch? Echt niet, rijp voor de vuilnisbak. Dus moeten we nieuwe kopen. Dat gaan we dus niet doen. We kunnen nog veel dingen doen, waar we geen internet voor nodig hebben. Eigenlijk is het triest, als je vandaag een computer koopt, dan is hij over een jaar sterkt verouderd, belachelijk, zoveel geld is na een paar jaar niets meer waard. Maar goed, nadat mijn pattekind uit geklingeld was, maar eens kijken wat er allemaal aan het handje was. Krijg ik 18 mails van mijn zoon Marco binnen, met in elke mail 5 of 6

 

Dit is trouwens een leuk boek om te lezen, zeker als je Andy een gave gozer vind.

 

Ik zeur constant, Marco ik wil zo graag wat boeken van je, mam ik heb het zo druk, maar het komt goed. Toen kreeg ik een idee, waarvan ik dacht, als ik dat doe, word hij helemaal gestoord van me. Ik heb hem iedere dag een whatsapp gestuurd met de naam van een boek dat ik wilde hebben. Ik weet niet of dat de reden was, maar ik heb denk ik wel weer 100 boeken erbij. Bij deze nogmaals dank schele. Nu moet Norbert aan de bak. Hij heeft het al meerder keren gedaan, maar dan vergeet je het weer. Erg blij is hij er niet mee, maar je moet toch iets doen om je vrouw tevreden te houden. Dus niet zit die stakker in zijn kantoortje, buiten stralend weer, te worstelen om alles op zijn laptop te zetten en daarna op de ereader. De vorige keer zette hij ze op de computer, maar op de laptop blijkt het anders te gaan. Programma's binnen halen enz. Lief van hem, die is wel even goed bezig voor zijn vrouwtje.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten