vrijdag 23 mei 2014

Ik ga op vakantie en ik neem mee.......

Ja, wat neemt een mens allemaal mee? We beginnen met een koffer en die vullen we dan met van alles en nog wat. Toen Norbert gisteravond onze loge ging op halen, stond ze al buiten op hem te wachten. Dat heeft hij nog nooit mee gemaakt. Hij is altijd ruim op tijd, niemand hoeft er ooit op hem te wachten. Waar is je koffer vraagt Nor, ja dat is het probleem zegt ze, die is nog binnen. Hoe kan dat nou? Ik zat op de eerste rijen in het vliegtuig, dus er zo uit. Ik liep achter een stuk of 5 mensen aan, zonder te kijken waar ik heen liep. En toen stond ik ineens buiten, waar iedereen elkaar stond te zoenen. Toen dacht ik hieet klopt iets niet dacht ik nog en dat klopte.nu heeft ze jaren lang Amsterdam Curacao gevlogen, waar je een heel eind moet lopen, dus ik liep gewoon achter die mensen aan en ineens stond ik buiten. Ze had nooit gedacht dat het zo een klein vliegveldje was. Toen maar naar de afdeling, vermiste koffers. Daar aangekomen kwam er net iemand aan zeulen met de over gebleven koffer. Probleem weer opgelost.

Ze heeft gisteravond nog niet veel van de berg gezien, dat gaan we vandaag doen. Maar betreft ons huis had ze nog wel enige erkenning. Alleen van beneden heeft ze niets mee gekregen. Ze vond het allemaal geweldig. Zoveel terrassen, vooral het beneden huis, zwembad en alles erom, zo vreselijk knus vond ze het. Oom half 12 hebben we een afspraak bij de INNS, dan katen we haar los in de hoofdstraat, waar ook voor haar wel herinneringen liggen. Daarna gaan we even naar de flat, om was te brengen en kijken hoever ze met de renovatie zijn.

Het is inmiddels een paar dagen verder, we hebben het gezellig, natuurlijk heel veel in te halen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten