vrijdag 7 juni 2013

Wat zitten er veel eikels tussen de Spanjaarden.

Ik heb altijd gezegd, prima volk die Spanjaarden. Maar vandaag vind ze hier in Valencia eikels. Het is niet te geloven, ze verstaan je niet, of willen je niet verstaan. Vraag ik gister bij Hollywood, daar kan je lekker eten om spare ribs, hebben we niet. Ik had costillas moeten zeggen. Even later, mensen naast me aan de spare ribs. Meer van dat soort dingen, ze zeggen geen gedag, als je de lift in of uit gaat. Nee, niet aardig. Nor krijgt pillen, hoe moet ik die innemen? Met water,heb ik niet zegt Nor, koop het dan zegt ze, ik heb geen geld. O, dan breng ik wel water, ze moet nog komen. Hij moet veel water drinken, maar moet het zelf kopen. Het gaat harstikke goed met hem, morgen waarschijnlijk naar huis. Daar is hij wel aan toe, hij baalt van het ziekenhuis. Ik zit nog steeds in het hotel, daar ben ik achteraf wel erg blij mee, dit is het zwembad 11de verdieping. Jammer geen zwemkeding mee.

Afgelopen nacht zo vreselijk diep geslapen, ik werd om half 12 wakker. Ik werd wakker omdat ik droomde, dat er iemand van het hotel, mijn kamer binnen kwam en zei: u mag hier niet roken. Toen met een rotgang me aangekleed, gauw buiten een bakkie koffie en een broodje genomen. Nor al gemeld, ik kom zo. Gelukkig zou Cor om 12 uur komen, dus voelde ik me een klein beetje minder schuldig. Vandaag voor de 36ste keer het centrum door gestiefeld, en wat dingen gekocht. Dit is voor mij de perfecte manier om te winkelen. Als ik een middag ga, kijk ik hier en daar, maar kom met niets thuis. Nu na een paar dagen, iedere keer het zelfde rondje te doen, kan ik makkeler een besluit nemen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten