woensdag 19 juni 2013

Wat is het stil.

Toen ik vanmorgen beneden kwam, was het stil. Mijn terras veger was er niet. De zwembad, blad schepper niet. Ook het naaivrouwtje niet. Ze waren letterlijk met de noorderzon vertrokken. Nou mag ik zelf weer aan de bak. Is ook niet verkeerd, maar het was toch wel makkelijk. Gisteravond hebben we meegegeten, met de sportievelingen, raar woord,nu ik het zo terug lees. Nel en Hans moesten vanmorgen om half 7 bij Joop en Jong-Fo zijn. Daar even een bakkie doen en om 7 uur bij de tol staan, daar stond de rest op hun te wachten. Ze hebben vandaag een pittig ritje voor de boeg, 900 km. Morgen de eerste lange dag, ongeveer 10 uur lopen, zonder dat ze maar iets tegen komen. Geen eten en drinken. Natuurlijk hebben ze zelf wel het een en ander mee. Maar die eerste dag, knalt er wel in. Met Norrie gaat het nog niet helemaal goed, het valt allemaal best tegen. Die luier zit niet echt prettig. Maar hij plast wel zelf, dat is wel erg prettig. Dat moet je allemaal maar afwachten, of dat allemaal weer werkt. Maar hij heeft het rustig en vermaakt zich erg goed met spelletjes op zijn telefoon. Ik ga de tijd dat ze weg zijn, maar weer eens kijken of ik inspiratie kan krijgen, om voor in het benedenhuis nog wat te maken. Ik had vorige week de tafel al vol gelegd met het een en ander, maar er kwam geen zinnig iets uit mijn koppie. Dus we gaan het opnieuw proberen.

Tafeltje van welbehagen.

Ik heb het huis van Nel en Hans weer veroverd. Maar het valt tegen, weinig zon, dat is niet zo erg. Maar het is niet warm. Ik voel nu zelfs een paar spatjes. Vanmiddag moet ik toch naar het winkelcentrum, mijn nagels laten doen, vanmorgen ging de tweede nagel dubbel, dus er af gehaald. Ook nog naar Denia om wat te ruilen dat ik in Valencia gekocht heb. Ik dacht dat het filiaal bij ons in het centrum was, dus gister zoeken, tot er bij mij een lichtje ging branden. Die zit in de stad. Dus dat het weer iets minder is maakt in dit geval niet uit. Nu maar wachten op foto's uit het noorden, die ik dan op mijn volgende blog kan zetten.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten