dinsdag 4 juni 2013

Gezellig feest bij René en Wily.

Zondag middag een heeeel groot feest bij René en Willy. Ze vierden hun verjaardag samen. Met live muziek en veel etenden drinken. Aan alle smaken was gedacht Paella, Nasi of liever een krentenbol of een ander broodje, 65 kennissen waren er slechts. Buiten onze eigen groep veel mensen die we niet kenden.

En nu zit ik hier in Valencia, bij Norbert in het ziekenhuis, morgen ochtend om 8 uur komen ze hem halen, voor de operatie. Straks krijgt hij een clisma. kan hij de halve nacht lekker poepen. Op 50 meter van het ziekenhuis, is het winkelcentrum met 200 winkels. Heb net al een klein stukje bekeken. Is echt iets voor mij, alle winkels in, alles in mijn handen nemen, leuk hè, en weer terug hangen. Dan denk ik kan ik morgen ook nog kopen. Zo ben je 6 dagen onder de pannen. Aan de overkant is een mooi park, morgen even kijken. Wij tweetjes, bijde hand als we zijn, hadden uit de flat in Denia ons wifi apparaatje meegenomen, gelukkig maar, want er is volgens ons hier geen wifi. Ook nog een drieweg stekker snoer meegenomen. We hebben nu paraat, laptop, 2 telefoons en mijn iPad. Oja, de eraeder. Alles werkt, nu radio Oostenrijk aan, met heerlijke Oostenrijkse muziek. Straks lekker slapen??? Zie foto van mijn bed!! Ik zou een bank hebben waar ik op kon slapen, maar op deze stoel?? De tijd zal het leren.

 

Ik zou zo zeggen, voor allemaal een goede nachtrust en Weltrusten.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten