donderdag 25 april 2013

Zomaar een leuke foto.

Deze foto is in de herfst,  op Norbert zijn verjaardag, een paar jaar terug 30 september genomen. Een gezellige puzzelrit hadden we uitgezet, daarna thuis een hapje eten.



Dit is een live foto. De voorspelling is vanaf gisteravond, tot morgenavond, aan een stuk regen.



Een week geleden schreef ik met hoofdletters, het is compleet zomer. Nou daar kom ik nu op terug, compleet herfst, gister nog 20 nu 13 graden. De wind staat op de voorkant, dat betekent water in de eetkamer, achter mijn buro en bij de mand van Rafa. Beneden heeft Norbert, het is nu half 2,en Norbert heeft al 80 mm. water uit de watermeter gehaald. Gistermiddag begonnen aan een klein muurtje in het benedenhuis te schilderen. Het hele huis is nu gewit en ik wilde voor een wandje een kleurtje. Nu is dit een grove muur, dus je begrijpt het al, de baas is er niet blij mee. Het zit er nu op, maar als hij het van te voren had geweten, had hij het niet gedaan. Zo, ik weer een beetje mazzel. Ik las net dat door het slechte weer, de stroom al een paar keer is uitgevallen. Dus nu het nog kan, zorgen dat mijn iPad en telefoon opgeladen is. Mocht de stroom hier uit vallen kan ik nog altijd lezen op mijn iPad. Alle kaarsen, waxinelichtjes al in de aanslag. Als het uitvalt dan kan dat zo uren duren. We zijn er klaar voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten