zaterdag 27 april 2013

Wat moet je hier nou mee?

Hoe bedoel je slecht weer?

Het is hier al een paar dagen herfst. Wel goed voor de plantjes, die ik in de potten heb gedaan. Ik dacht, kom op Trien, je bent zo crea, ziet altijd overal leuke dingen in, simpel te maken, zeg ik dan. Norbert begint dan een beetje moeilijk te kijken, nee ik kan dit zelf, je hoeft me niet te helpen. Vanochtend eerst een tijd acter de computer een heleboel dingen op zitten zoeken. Norbert kan toch, eerder stoppen met werken en dan vervroegd AOW krijgen in Spanje. We kwamen een kennis tegen, die heeft het een paar jaar geleden gedaan. Maar de regering wilde dit stop zetten, hopelijk nog niet gebeurd. Nou ja, moe hoofd van alles uit dokteren, alles wat ik moest hebben gevonden. Een mail gestuurd naar de svb. En nu maar afwachten. Ik zei net ik was best moe in dit koppie, geen mooi weer, dus dan maar crea beaen. Heb wat gemaakt, daar is alles mee gezegd, ik doe het ook niet meer. Ik heb er geen zin meer an. En ik wil ook wat grotere dingen, niet van die priegel dingen.

Wat een stom ding hè. De rivier in jalon, was weer buiten hun oever getreden. Nou is er een restaurant, dan moet je door de Baranca om naar de overkant te komen. Nu was er vrouw die zeker erge honger had, ze reed in een klein autootje, dat was om problemen vragen natuurlijk. De overgang was weg, het was een kolkende massa water.

Ik heb niet meegekregen, hoe het met haar is. Maar een aantal jaren terug is er in pedreguer ook een jonge vrouw, mee gesleurd door het water, zo de Baranca in, en verdronken. Nog een paar dagen en dan is het weer zomer, hoop ik.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten