dinsdag 30 april 2013

Oranje Boven.

Ik zit zoals half Nederland, natuurlijk voor de TV. De drukte in Amsterdam vind ik meevallen. Vooral veel jongere mensen. Het grootste deel,de vergrijzende massa, zit lekker met een kopje koffie voor de TV. Maar ook hier in Spanje, denken we aan, het nieuwe koninklijke paar. Reken maar, dat het een zeer zware taak is, die ze in de schoot geworpen krijgen. Voor geen miljoenen, zou ik willen ruilen.
Ja, wij zijn ook Oranje aanhangers.
Dit is natuurlijk niet nu, maar dat was met de voetbal van het Nederlands elftal. Ik zag net het statie portret van Willem en Máxima, sorry, maar De jurk van Máxima vond ik truttig. Haar kennende, geloof ik niet, dat ze nu gaat veranderen. Ik denk niet, dat ze nu een Truttenbolletje, gaat worden, die in het gareel gaat lopen. Daar is ze een te sterke vrouw voor.

Ik duik weer lekker voor de tv, kopje koffie, peuki. Ik zit goed voor vandaag. Alhoewel het is prachtig weer, maar er zullen wel meer van deze dagen komen. Ik zit ne te kijken, naar een verslag van Willem en Máxima en vraag me af, hoe groot zou die kleding kast van haar zijn. Wat ziet ze er toch altijd geweldig uit. Zelfs in die postzak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten