donderdag 18 april 2013

Lekker 2 weekjes vakantie

Ik ga zo lekker logeren. Eerst heb ik 3 maanden in de sneeuw lopen banjeren, lekker maar wel erg koud. Maar vandaag ga ik naar me vriendin Rafa voor 2 weken. Er is daar een probleem, ik mag niet in de tuin graven. Een paar jaar geleden heb ik daar een bot begraven en die wil ik hebben. Rafa heeft heel veel speel dingetjes, maar heel lullig, ze hebben alles opgeruimd. Daar baal ik van. Af en toe wil ik wel eens lekker wat stuk vreten, maar er is niets meer.
Dit was in het hoge noorden, waar mijn baasjes altijd skieen. Snoep krijg ik Rafa's ouders wel veel meer dan van mijn baasjes. Iedere keer al ze koffie drinken, krijgen we wat lekkers. Van mijn baasjes, maar 1x per dag. Wat ik eigenlijk ook niet leuk vind van de ouders van Rafa, ze noemen me altijd hotdog. Volgens mij is dat iets om te eten. Ze zullen me toch niet in de pan mieteren? Zal wel niet, ze zijn wel lief voor me. Maar je weet het nooit. Ik hoor mijn baasjes, veel mopperen, wat is het toch een rare verrotte wereld. Voorlopig lig ik nu voor het hek buiten, kan daar alle vogels zien vliegen. Iedereen komt erlangs, thuis hebben we een houten poort, daardoor kan ik niet kijken. Zo mijn vakantie is begonnen, ik heb er zin an.
 Wat ook zo lekker is, als we tv kijken, mag ik lekker, bij het baasje van Rafa op schoot liggen, hij heeft een lekker bolle kroelbuik. Mijn baasjes zijn zo plat als een dubbeltje, dat is lang niet zo lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten