zondag 1 maart 2015

Super weertje

Ja, we mogen niet mopperen vandaag. We zijn al vroeg bij het zwembad gaan zitten, morgen word het nog warmer. Dit allemaal nog even mee pikken, je weet nooit hoe lang dit duurt, het is nog maar 1 maart, dus winter ook bij ons. Morgenochtend eerst naar het ziekenhuis voor een TAC, daarna het zonnetje lekker in.
Ik zit nu binnen te schrijven, omdat het zonnetje laag staat en onder de Naya komt, zodat het bankstel volledig in de zon staat en veel te warm is om daar te zitten. Gauw even wat woorden op het blog zetten, daarna kruip ik op mijn ligbed.
 
Er is niet veel gebeurd de afgelopen tijd, we zijn alletwee behoorlijk aan de rommel geweest. Een heerlijk gevoel dat je maanden van alles kan genieten, ten eerst van de tuin natuurlijk. Maar eerst moet alles groeien en die tijd gaat nu komen. Ik kan het me niet voorstellen, dat ik van de zomer, een tuin vol bloemen zie, heb ik nog nooit mee gemaakt. Dat zal een klap geven. Een Paula die dagen op een stoeltje, in het bovenhuis bij haar mooie tuintje zit te genieten. Het lijkt me geweldig, ik hen er zin An.
 
Norbert is het zwembad aan het schoonmaken, het is heel vies en zanderig. Hij is gisteren weer als een gek bezig geweest met de hogedruk spuit van de werkmensen. Ze hebben dat ding nog steeds niet opgehaald.
De balustrade en de rand van het zwembad is super geworden, maar wel is alle troep in het zwembad gekomen. Je spuit wel vanaf het zwembad, maar je ontkomt er niet aan, dat er toch zooi in het bad komt.
 
Toen we vorig jaar in Cantabrie waren zagen we van die grote Tilansia bollen hangen, overal in het dorp waren we toen overnachten. Die wil ik ook, ze waren daar als kleine stekjes te koop. Ik zag het al voor me, overal van de mooie grote bollen. Bij deze een foto, hoe die van mij, ik denk over 20 jaar er uit zien
En een foto van die van mij, een jaar oud.
 
Je moet wel een bril op zetten, maar er zetten echt 2 stekjes aan de tak. We zullen maar zeggen, geduld is een schone zaak.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten