vrijdag 13 maart 2015

Druk.

Hoe vaak schrijf ik, dat ik het druk heb? Heel erg vaak, eigenlijk wel. Maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Het is een kwestie van prioriteiten stellen. Als je dat doet, heb je het nooit, druk,druk.
Ik ben ook zo een mens dat overal induikt, b.v. als iemand zegt, ik zou dit of dat wel willen, duik ik het internet op en zoek het beste, goedkoopste en leukste. Zo ook van de week weer, ik had het druk,druk. Nog geen 24 uur in Julianadorp en ik bijt me weer vast, in een probleem, dat de vereniging van eigenaren op moet en zou lossen. Ook zit er eigenbelang bij, maar goed, dit is het probleem van de vereniging.
 
Het is het probleem internet op het park. Ik vind we leven in 2015 en je kan het niet maken om de appartementen te verhuren, voor een hoop geld, met internet, en dat de handel voor geen meter werkt.
Onze buurman naast ons, had de opdracht gekregen om het een en ander te onderzoeken wat de mogelijkheden zijn.hij was er zondag middag nog en vertelde tegen Norbert, dat hij gewoon nergens antwoord op krijgt. Dus ik maandag ochtend naar hem toe, was die knakker al weer weg. Hij had zelf inmiddels al ziggo genomen. Ondertussen had ik zondag al het een en ander uitgezocht en een paar mails de deur uit gedaan. Bij de receptie willen ze er niets mee te maken hebben, dit probleem is voor de V.V.E. Als ze daar een aanvraag krijgen voor een bepaald huis, maar willen goed internet en desbetreffende woning zit op het internet van het park, boeken ze de aanvraag over naar een woning, die eigen internet heeft van Ziggo.
 
Maandag ochtend waren de aanvragen die ik had gedaan al binnen, beide waren heel geïnteresseerd om het hele park te helpen met goed internet voor alle woningen. Het is nog nooit zo slecht geweest, zoals het nu is. Ik heb geprobeerd het bestuur te benaderen, maar kreeg haast niemand te pakken. Een vertelde dat Hadaro druk bezig was, alles te verbeteren. Maar dat vertelde ze 2 jaar terug ook al. Dat bedoel ik nou met druk, druk. Ik doe het allemaal zelf, ik heb gewoon het probleem dat ik overal in duik met mijn lange nek.
Ik ben toch 2 dagen met die zooi bezig geweest en nu de pijp aan Maarten gegeven, ze zoeken het zelf maar verder uit.
 
Wij hebben het besluit genomen om Ziggo te nemen. Maar de TV van Ziggo kost 18 euro per maand en wij betalen al 5 jaar niet meer, hebben gewoon TV. Als ik me nu meld, krijg ik TV en internet, de kosten zijn ongeveer 500 euro per jaar. Dat is geen kattenpies. Toch maar gedaan en ik ga in de advertentie vermelden dat we een eigen snelle internet verbinding hebben. Als je daar een of twee meer huurders door krijgt, hebben we het er zo uit.
 
Met dit blog, wil ik aantonen, als ik schrijf druk, dan is het dit soort gein, waar ik me helemaal in vast bijt.
Ik denk dat ik 10 tallen dingen noemen, waar ik induik, maar dan ga tot het gaatje en kan het niet los laten.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten