vrijdag 20 maart 2015

Internet !!!!

Wat een verademing, je pakt je telefoon, iPad of laptop, maakt hem open en wat zie Stan, internet van ziggo. We hebben nu ook een HD kastje, dus HD TV. Het is nu helemaal voor elkaar, heerlijk.
Vanochtend verkouden wakker geworden, niet blij mee. We hebben heerlijk weer en al diversen keren lekker op het balkon gezeten. En in Spanje is het slecht weer, we hebben goed gedaan. De regen,in Spanje is goed voor de tuin, maar vervelend voor de vakantie gangers. Zr rond de Fallas is het zo druk als in de zomer.
 
We hebben vanmorgen ons marktplaats rondje gedaan, alleen niet richting zaanstreek. Ten eerste was ik, en nog, strond verkouden en geen 100% . Ook had ik een adres in Assendelft, 3 in Koog aan de Zaan en een in Zaandam die op marktplaats stonden met uggs. Ik heb normaal maat 38 en ik wist dat de uggs maten groot vielen, dus maar 37 gekocht. Maar ik kan inmiddels met mijn rechter been met gemak in mijn linker laars. Dat loopt niet prettig, vooral, met mijn voeten is dat niet fijn. Nu had ik genoeg keuze, allemaal waren deze maat 36, dus ik dacht ik het proberen. Toen ik nog in Spanje zat, stonden ze al op marktplaats.
Het is niet te geloven, gisteravond waren ze er allemaal af. Nu staat er nog een paar in Julianadorp, 1x gedragen, maar te duur. Dus dikke pech, we waren nog niet richting Zaanstreek geweest, anders waren we er wel heen gegaan. Vandaag hebben we in het appartement de laatste puntjes op de i gezet, zo goed als alles nu naar onze zin. Dus als we in November komen, kunnen we alleen maar leuke dingen doen, maar dit rommelen vind ik ook heel leuk. Norbert, ik ken hem niet terug, is iedere dag zo der iets te zeggen aan de bak gegaan, geweldig, ik ben trots en heel tevreden. Hij droeg ook ideeën aan, dat heeft hij nog nooit gedaan. Super !!!
 
We hebben een mus gevangen, zit al in het mandje en mag mee naar Spanje.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten