donderdag 28 juli 2016

Ik ben mijn geld aan het witwassen!!!

Ja, zo is het letterlijk en figuurlijk. Ik zit van de week lekker te lezen, maar dat was binnen een half uur over. Ik werd helemaal gek van de vliegen. Normaal heb ik altijd doorzichtige zakjes met water hangen en ik vond dat het wel een beetje beter was. Maar nu had ik een ander verhaal gelezen.

Een doorzichtig zakje vullen met water, daarin een handje zeep, 3 lepels citroensap en dan je geloofd het niet, 5 koperen muntstukken. Husselen en ophangen, normale water zakjes, blijven waterzakjes, maar deze zijn dus mijn geld aan het witwassen. Vandaar die die zakjes kleur krijgen en ik moet zeggen, ik zit buiten een boek te lezen en geen vliegen. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er op dit moment geen of weinig vliegen zijn, maar ik geloof er wel in. Nou geloof ik in al dat soort eenvoudige dingen. Ik heb van de week ook gist gehaald, maar ben even vergeten wat ik daar mee moet doen, ik heb het opgeslagen, dus vind ik het zo weer. Ik ben ook al de gemalen koffie, die uit mijn automaat komt, aan het drogen. Je moet een schaaltje gedroogde koffie op tafel zetten en dan aansteken, dan blijven de wespen weg. Dus nu maar wachten op de wespentijd, ik ben voorbereid.

 

1 opmerking: