dinsdag 26 juli 2016

Een week voorbij.

Er is alweer een week voorbij, iedere keer in de afgelopen weer, was er iets, waarvan ik dacht, is wat voor het blog. Normaal zet ik het wel eens op een kladje, dan heb je zo je blog kompleet. Nu zijn deze gedachte wel langs gekomen, maar het bleef bij langs komen. Ten eerste iets triest, ik ben mijn zitzakligbed kwijt. We hadden alweer een tijdje last met het zwembad, je zag een dag van te waren, oei, gate niete goed. En jawel de strijd tegen het water was weer begonnen. Om dat te winnen, moet je hollander zijn, wat een pech, Norbert is een Duitser dus dat kan een strijd worden. Het chloor was goed, de PH was goed. Heeft het bad wel 2x per week met de stofzuiger bewerkt. Toen bedachten we, de zitzakligbed. We hebben hem uit het zwembad gehaald en hij zat vol met water. Toen hij er uit was bleven er kleine propjes schuim in het bad achter. Ik op mijn achterste poten, hij kan in het zwembad, daarom heb ik veel geld betaald. Je kan ze kopen voor eenderde van de prijs maar wat heb je dan? Direct een mail geschreven en gezegd dat hij retour moet en mijn geld terug wil. Daarbij ook in mijn perfecte Spaans er wat bij geschreven. Een mailtje terug, dat ze contact op gingen nemen met het bedrijf in Frankrijk. En wat gebeurd er, 3 dagen later staat er een vrachtwagen voor de deur om de zak op te halen. Maar we hadden geen zak voor die zak. Hij heeft hem meegenomen, maar verder weet ik het ook niet. Met het zwembad gaat het nu beter, maar of de zak daar de schuld van is geweest, weten we niet. Norbert heeft er nu een fles anti algen spul in gegooid. Maar al met al ben ik hier niet blij mee. Aan de ene kant was het een onhandig zwaar ding. Maar als je er op lag was het verrukkelijk, nu heb ik niets meer, dus kortom, ik ben zielig.

Het was een topzak.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten