vrijdag 30 januari 2015

Naar iOS 8.13 en het is weer mis.

De nieuwe iOS was gister uit en direct binnen gehaald. Toen ik een foto plaatste ging het weer fout. Nu vraag ik me af, was het de vorige keer, dat ik mijn foto's kwijt raakte, ook zo? Ik schrijf dit nu direct op mijn blog normaal eerst op blogsy en dan plaats ik het op mijn blog. Ook kan ik op blogsy, offline me blog schrijven en dan later plaatsen. Eens kijken of er nu een foto bij kan plaatsen. Met een aantal omwegen heb ik de kale boom van gister ook kunnen plaatsen, alleen weet ik niet meer hoe ik dat gedaan heb, zeker niet op de normale manier. Ik kan het niet uitstaan, dat ik er niet uitkom.
Hier boven staat de foto dan. Ik kon kiezen, van mijn blog, uit Picasa uit mijn telefoon.
Overal stonden er maar 2 of 3 foto's waar ik uit kon kiezen. Ik zie nu alleen maar tekens, inplaats van een foto.
Ik druk nu maar op plaatsen en zie wel wat er van komt.
De foto staat er nu op zie ik op mijn blog maar veel te groot. Nu ik weer terug ben op sw schrijfsite van mijn blog, zie ik weer alleen lettertjes en geen foto, zodat ik hem niet kleiner kan maken. Wat kan een mens toch veel ( luxe ) problemen hebben in het leven. Ik ben denk ik weer een dagje onder de pannen, het is mooi weer en ik ga lekker naar buiten in het zonnetje, dit probleem weer aan pakken. Misschien heb ik vandaag een goeie dag en komen al mijn foto's weer terug.dan slaap ik vannacht zeker super lekker, ik blijf het nog steeds heel erg vinden dat, mijn ( luxe ) probleem nog steeds niet is opgelost. Zeker 100 berichten, waar mijn foto's van weg zijn.

1 opmerking: