vrijdag 30 januari 2015

Opruim virus

Het is vreselijk, Norbert word er beetje gek van. Als ik een kwartiertje zit, vlieg ik weer overeind. Het is eigenlijk begonnen toen ik onze overlijdens map aan het ordenen was. Ik had daarin nog niet mijn testament gedaan. Ik heb de notaris een paar maanden geleden daar al over gebeld en hij zei, dat ligt in Madrid en dat komtj tevoorschijn als je overleden bent. Oké dan, maar waarom heb ik hier dan geen copie van, dacht ik. Dat heb ik niet gevraagd en er toen verder niet meer aan gedacht. We wisten ook niet meer of Norbert een testament had gemaakt. Toen ik iets uit Norbert zijn buro moest hebben, komt Norbert met zijn testament op de proppen. Nou schiet mij maar lek, dan moet ik er zeker ook een gehad hebben. Dus dan maar weer zoeken in alle gaten en hoeken. Zo, begon mijn opruim woede. Alle mappen in mijn buro uitgekamt, tevens een zooitje weg gegooid. Zo ben ik het hele bovenhuis door gegaan. Dus alle kasten en laden, maar dan ook alles, uitgemest. Eind van het liedje 0,00000. Ik snap er helemaal niets meer van.
 
Misschien komt deze opruim woede doordat ze in de tuin bezig zijn, dat ik daarom denk, in de hoefjes, aan de bak.
De hele tuin ( nou ja tuin, wildernis ) op zijn kop. Er stond naast de keuken een hele mooie, grote conifeer, daar zijn alle takken afgezaagd, muy trieste, zoals het er nu uit ziet. Ik bemoe me nergens mee, ze zullen wel weten wat ze doen. Nu hebben ze een ophoging met bielzen gemaakt en dan denk ik, dat is zo 1960, maar ik zie wel. Mijn Norretje is weer ziek, heeft gister de hele dag in bed gelegen, maar stapt vandaag weer vrolijk, nou ja vrolijk, rond. Hij is nog strondziek en wil zijn bed niet meer in. Hij moest van de tuinman even een blik verf uit de schuur halen, daarna moest hij 10 min. zitten. Hoe bedoel je beter???
Wat zijn die mannen eigenwijs, in Nederland was hij ook ziek, maar uit zieken, vergeet het maar. Ik heb gezegd dat hij binnen een maand weer ziek gaat worden, omdat hij niet uit ziekt. Hij moest vandaag naar Valencia, voor de controle van prostaat kanker, dat feest gaat nu niet door. Nu maar een nieuwe afspraak maken, hopen dat het snel kan. Het is toch wel fijn, als je snel weet waar je aan toe ben. Ik zit ook op een oproep te wachten, voor februari.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten