woensdag 21 januari 2015

Verbannen.

Ik ben verbannen in mijn eigen huis !!!! Niet echt natuurlijk, ik ben niet het type, dat haar weg laat sturen.
Het is zo, vandaag gaan ze de vaatwasser in bouwen, dat duurt de hele dag, alle leidingen, aan en afvoer, het kastje slopen, waar hij in moet staan. Dus veel werk. Degene die hem inbouwd, houd wel van ouwenelen en ik ook.
Hij heeft veel verstand van computers en ik heb, nu ik zelf een laptop heb, veel vragen, hoe zit dit en dat enz. Hij kwam om 10 uur en ik heb hem een uur bezig gehouden. Dus wieberen Paula, me tas gepakt met alles wat ik heb, iPhone, iPad1 en ipad2 laptop, snoeren en naar beneden. Daar kan ik rustig mijn ding doen en hij zijn werk, waar hij voor gekomen is doen. Tevens was mijn wasmand overvol, ook nog wat handwas, moeders dus even, een echte huisvrouw. Maar nu ik hier bij het zwembad, in de volle zon, zit vraag ik me af, wat ik in godsnaam in het bovenhuis te zoeken heb. Het is niet normaal, geen superdag vandaag, slechts 13 graden. Maar je wil het niet weten, bloedheet hier bij het zwembad. Nu is het 12 uur en de thermometer geeft 25 graden in de schaduw aan. En dat terwijl de kachel boven vrolijk staat te lieten.
Het liefste zou ik beneden willen wonen, maar ik zie geen enkele mogelijkheid om het huisje groter te maken. Het is hier de hele winter vanaf 11 uur tot 16.00 super als de zon schijnt. Ik zou zo wel kunnen wonen in het benedenhuis, Norbert krijg ik echt niet zo ver. Als de deuren vanaf 16.00 dicht zijn, word hij gek zegt hij. Het is dan inderdaad benauwend klein, maar daar moet je aan wennen. Ik ga nu echt aan het werk, maar dit moest ik even kwijt, ik zit nu binnen te schrijven, omdat ik nog in trui en lange broek zit, en dat is voor buiten veel te warm.
Uitzicht op de Montgo.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten