woensdag 4 februari 2015

JA, HEERLIJK SNEEUW !!!

 
Ik moet wel eerlijk wezen, niet echt natuurlijk. Maar vanaf de huiskamer zie ik sneeuw. Maar ik denk als je 15 km. het achterland ingaat zit je echt in de sneeuw. We zijn er een keer op af gegaan en zaten dus echt volop in de sneeuw. Maar ook volop in een stilstaande file. In de kleine dorpjes en op de smalle wegen, kon je niet meer, vooruit, achteruit, draaien was ook geen optie. En dan nog haast zonder benzine zitten ook. Nergens een tankstation natuurlijk, we hebben het Spaans benauwd gehad. We hadden toen Basura en Perla, die gingen door het lint, prachtig vonden ze het.Het is in de ziekenboeg nog geen feest, Norbert nog steeds niet lekker en ik ben begonnen aan de strijd tegen de griep. In Nederland heb ik de strijd gewonnen, toen Norbert zo ziek was. Nu ga ik het ook weer winnen, ik voel het.
De temperatuur is hier heel laag, 8 graden denk ik. Gister was het ook slechts rond de 10 graden, maar ik heb toch bij het zwembad liggen zonnen. Ja, toen was de zon er de hele dag, vandaag grijze luchten en het blijft nog een paar dagen zo. Gelukkig hebben we prima verwarming en ik vind het ook niet zo heel erg. Ik heb een To-Do lijst voor ons gemaakt. Een hele lijst, geen grote dingen, dus iedere dag een of 2 dingetjes doen, dat geeft je een heerlijk gevoel als je weer iets kan weg strepen. Het probleem is, iedere keer komt er weer iets bij.
Ik las van de week, dat als je geen zin hebt om aan de bak te gaan, moet je tegen jezelf zeggen, kom op het is maar een klusje van 10 minuten. Vaak wel iets langer, maar gewoon zeggen, kom op het is maar 10 min. en dan lukt het.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten