maandag 24 februari 2014

68 jaar oud en nog steeds niet getrouwd.

Dat hadden de kinderen op de weg geschreven, toen ik 50 werd. Er waren, hoorde we later mensen, die dachten dat we broer en zus waren.

Vanmorgen, voor we op vakantie gingen. Ja we zijn stiekem op vakantie gegaan. Waarheen dan wel? Nou 35 km. vanaf ons huis. Naar ........... Benidorm. In het hele oude gedeelte, voorbij de pier die in zee loopt. We hebben voor een nacht een appartement aan de boulevard, met balkon en uitzicht op zee. Het is wel leuk, we zitten in een gedeelte van Benidorm, waar je nooit komt. Het 65 plus gehalte is hier bijzonder hoog. Maar niet zeuren, ik hoor hier tenslotte toch ook bij. Ik kreeg vanmorgen vroeg al een berichtje van Karin met de boodschap, lekker tussen de rollators. Het is nog waar ook. Het was best moeilijk om iets te krijgen. Langs de boulevard, alles vol. Dat zitten we natuurlijk ook nog met Raffa. Van de 400 hotels waar ik uit kon kiezen, waren er maar 15 waar we RAF mee konden nemen. We hebben een studiootje met slaapbank met een zwarte hoes. Niet zo handig met een hond, die nerveus is en dan verhaart. We hebben haar kussen van huis mee genomen, op de bank gelegd en daar ligt ze nu op. Het weer is wat minder, af en toe zon en dan weer bewolkt. Maar dat mag hem de pret niet drukken. Ik mag vandaag alle beslissingen nemen. Vandaar dat we nu in Benidorm zitten. Nor vond het een beetje gek, maar het is mijn dag!!! Betreft het avond eten, treft hij het ook niet. Iets verder op zijn een paar kleine staatjes, waar alleen maar tapa tentjes zijn. En dat gaat het worden. En vanavond met een flesje wijn en voor Nor, nog wat te eten, denk ik, op het balkon, kijken naar de zee en de lichtjes op de boulevard. Leuk hè. De zon is er weer, dus ik ga eventjes in het zonnetje zitten, voor we Benidorm onveilig gaan maken. Nor heeft zijn laptop mee en onze ereaders, dus heerlijk naar mijn zin heb ik het.

Dit is ons uitzicht vanaf het balkon. Wel gaaf hè.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten