dinsdag 28 mei 2013

Als of de kogels om onze oren vlogen.

Gisteren een redelijke dag, Wel nog steeds een koud windje. Het begon rond 18.00 donker te worden, dus Norbert ging eerst maar even naar boven lopen met Rafa. Normaal, scheurt Rafa naar binnen, als ze terug komt. Maakt de patio en de buitendeur zelf open. Ze weet dat het eten klaar staat als ze terug komt. Dan vliegt ze direct op haar bak af, nou gister mooi niet. Waarom wil dat beest geen eten? 1 minuut later, breekt de hel los, echt waar, het was of er hier voor de deur een gangster oorlog aan de gang was. Het klonk alsof er een aantal pistolen werden leeg geschoten. Hagelstenen als knikkers zo groot. Zo veel lawaai, snap niet dat de ramen er nog inzitten.

TV, had natuurlijk de geest gegeven, de hond lagniet angst in de douchebak. Het water en de hagel, kolkte de berg af. Ik wilde een foto nemen, maar kreeg de buitendeur haast niet open. Gelukkig, duurde het niet zo lang zo dat we nog een stukje nieuws en goeden tijden kijken.

Maar toen ik vanmorgen beneden kwam, kon ik wel huilen. Vorig jaar had ik een heleboel kleine stekplantjes gekocht, ze hebben de hele zomer prachtig gebloeid. Dus een paar weken terug weer gekocht. Petunia, afrikaantjes, Begonia's en lobelia. Het stond weer schattig, lees stond. Vanmorgen was er niets meer van over. Daar baal ik van. Dus morgen maar op pad naar nieuwe plantjes.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten