donderdag 16 mei 2013

Ruimen

We zijn begonnen te ruimen. Van mij 5 jaar boekhouding van de zaak in Nederland. Van Nor en mij 17 jaar boekhouding, bankafschriften enz. Waar moet je met die zooi naar toe. Ik heb een bedrijf bij Valencia gevonden, die documenten vernietigt. Maar dan moet je allemaal gegevens, NIE nummer e.d. Invullen. Daar heb ik geen zin in. Toch maar een versnipperaar kopen. Daar gaat per keer 5 velletjes A4 in, dat schiet niet op. In zakken in een ondergrondse container gooien? Ik weet het niet. Vroeger heb ik wel eens oude agenda's in de open haard verbrand, ging ook niet al te snel. Bovendien heb ik geen open haard. Er zitten ook oude testamenten bij en eigendom bewijzen van de panden die ik had, daar wil ik gewoon vernietigt hebben.
Inmiddels zitten we weer in de trein van Valecia naar huis. Vanmorgen eerst een oude van dagenkaart gekocht voor 5 euro, dan krijg je op alle treinreizen 40 procent korting. We zijn om kwart over 9 van huis gegaan en zijn om 5 uit thuis. Lekker lang wachten in het ziekenhuis, al met al zeker 2 uur. Eerst naar de narcotiseur, toen naar de oncoloog. De narcotiseur was tevreden, alles wat ze onderzocht hadden was goed. Daarna naar de oncoloog, was erg tevreden met zijn gewicht, des te minder des te beter voor de operatie. Hij heeft ons echt gek willen maken met, geen zout, geen suiker. Alleen maar appels en water en 5 uur wandelen. Eigenlijk mag hij alles, maar hij moet afvallen. Vanmorgen was hij onder de 90 kg. E gaan nu wat minder heftig aan de gang, hij moet ook aan de eiwitten. Het was goed dat hij zo heftig was, anders hadden we nooit onder de 90 gekomen. 2 weken voor de operatie, krijgt hij bericht. Maar wanneer weten we nog niet, het was druk, maar Norbert is een beetje urgent, misschien dat het nu snel gaat gebeuren. Een nacht op de intensive care, dan 5 dagen ziekenhuis, ik mag mee logeren. Na ongeveer 12 dagen mag hij alles weer, met mate natuurlijk. Hij mag zelfs tillen. Ik denk dat dat het voordeel is van een laparoscopische operatie.
De foto komt later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten