dinsdag 26 juni 2012

Warm


Nog een leuke foto van ons schoolreisje. Jong-Fo in de bediening
 Het is inmiddels 15.00 en zit in mijn eentje thuis. Het is heel stil om me heen, Nel en Hans zijn met Norbert naar het vliegveld, de 3 weken zijn alweer om. Gek het klinkt, heel lang, maar ze zijn om gevlogen. Ik denk dat dat ook komt omdat, ze beneden hun eigen leven hebben. Ik ben naar de kapper geweest en zit nu binnen, alle deuren dicht en 2 airco's aan. Heerlijk koel, buiten is het 34 graden, dus laat mij maar lekker binnen mijn boekkie lezen. Ik zie op mijn iPad, dat broeder Chiel en Mirjam, net zijn geland. Het zal wel half 5 worden voor ze hier zijn. Vanavond, zoals met iedereen, een welkoms etentje bij de poep Chinees in Gata. En wel kiezen van de kreukel bladzij. Dat is de meest gelezen bladzij, met complete menu's incl wijn en een borrel van het huis, voor ongeveer 5.50 per persoon. Nel en ik kregen de vorige keer ook nog een leuk t schirt, hier klopt iets niet, t shirt?, ik weet het niet, kado. Nel heeft er de halve vakantie thuis in rond gelopen. Voor deze prijs, kan je wel een etentje geven toch? Verder hebben we geen vaste plannen voor de komende weken.

1 opmerking:

  1. wat een leuke serveerster (ha, ha). was een gezellige dag.

    BeantwoordenVerwijderen