donderdag 7 juni 2012

Paula op de kast




Hij wil niet weg, dus mag hij blijven.
 
Iedereen in de stemming. Op naar de overwinning?
 Paula op de kast, en niet zo een beetje ook. Vorige week donderdag zag ik op de tv,het oranje jurkje van Albert Heijn. Die kwam als leukste uit de bus en dat was ie ook. Ik vrijdag ochtend direkt naar Marco geskypt, wil je die voor me halen? Ik heb het druk met dit en dat, je kent dat wel. Maar als ik geen druk op die gozer zet, word het niks. Dus ik, zei, Mar direkt naar AH en het jurkje voor je lieve moeder halen, anders zijn ze uitverkocht. Dan komt Sanne op Skype, en zegt jij heb niks te zeggen over mijn vader. Dus ik weer, het is mijn kind en kinderen moeten doen wat hun moeder zegt. Zegt die totebel, hij is volwassen en woont op zich zelf, dus hij mag dat zelf weten wat hij doet. Dus afwachten maar, ik weet hoe hij is, een best kind, maar o zo makkelijk met dat soort dingen, altijd het komt wel. Krijg ik aan het eind van de middag een whats app, Annet heeft hem gehaald. Zo dat, een gelukt. Maandagmiddag Skype ik naar hem, krijg ik Sanne op Skype. Sanne heeft pappa het oranje jurkje al naar Nel gebracht? Nee zegt ze het ligt hier op de kast. Ik zeg leg hem midden op tafel, zodat hij het ziet en dan naar Nel brengt, oke dat doe ik. Hij rijdt denk ik wel 5x op een dag langs Nel. Ik nog maar een whats app er tegen aangegooid, Mar ze gaan morgen ochtend al om 10 uur naar Schiphol. Zo, nou moet het lukken. Krijg ik de volgende ochtend om half elf een berichtje, ze zouden toch om 10 uur weg gaan? Ze waren al weg. Ik kokend van woede, eikel die je bent, stuur hem maar met DHL per express. De hele dag kookte ik van woede, wat is het toch een l.. nel en Hans hadden 2uur vertraging om dat er een vogel in de moter was gekomen, dus terug naar Schiphol. Dus ik dacht nog, snel jurkje naar schiphol laten brengen. Nou ja laat maar, dan maar per post. Krijg ik om 5 uur een whats app van die eikel, jurkje op de post gedaan, koste 15 euro, komt over ongeveer 5 dagen. Trek zaterdag maar iets anders uit de kast. Schreef hij ook nog, ik hoop niet dat je heel erg boos op me bent. Hoe durft ie, ik ben woedend, schreef ik terug. Een paar uur later kwamen Nel, Hans en Nor thuis. Dus ik, wat een eikel hè die gozer, Nel en Hans deden normaal, maar Nor hield het niet meer. Was dus toch gewoon gelukt. Een uurtje later Skype hij, Annet en hij hadden een geweldige dag gehad, dat ik er ingestonken was, nou ik zat dus echt op de kast. Ik hoefde hem ook niet te betalen, een verlaat Moederdag kado.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten