vrijdag 29 juni 2012

Menu voor vandaag.


t
Wibo en Pulga td>
Het menu voor vandaag is. Gebakken eieren van de moterkap, lauw warme salade, die we een uur voor het eten koud op tegel zetten en tegen de tijd dat we aan tafel gaan, is de salade lauwwarm. Het is echt zo warm, ik weet zeker dat dit zou lukken. Chiel en Mirjam denken dat ze aan het strand, verkoeling kunnen vinden. Ik hoop dat daar een beetje wind staat, die voor verkoeling zal zorgen. vannacht vanwege de hitte heel slecht geslapen, ik denk, dat ik een van de vele ben in Spanje. Ook Rafa ligt lam in huis. Gisteren ging chiel haar uitlaten boven op de berg, ze poepte en liep direct terug, zonder haar loop rondje af te maken. Blaffen tegen brommers en moters, doen we ook niet meer. Verspilde energie vind ze, denk ik. Nog een paar dagen door bijten en dan zit de ergste hitte er op, denk ik. Chiel en Mirjam hebben de as, van hun hond, Pulga meegenomen om dit uit te strooien op de Montgo. De helft strooien ze uit over de Montgo en de andere helft in Zaandijk. Pulga en Wibo waren 2 pups die we bij Leen en Annelies ( Podengo ) gehaald hebben. Dus vandaar, het uitstrooien in Spanje op de Montgo. Het ging niet eens zo makkelijk om de as mee te nemen. Ze moesten in Nederland toch nog het een en ander regelen.Ze hebben haar een paar maanden geleden moeten laten inslapen. Op dit moment is het nog te warm, maar als het volgende week koeler is, strooien ze haar uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten