vrijdag 1 juni 2012

Een hele koude douche voor GOLDCAR


Ondanks alles het was een beer van en auto
 Mijn arme mannetje 2 x finaal over de rooie. Hij had al een maand geleden een auto gehuurd via internet bij GOLDCAR in Pisa. Toen hij de auto kwam halen stond er een stront vervelend mens. Heeft u de voorwaarden gelezen, vroeg ze. Ja, dat heb ik. U krijgt geen cent benzine terug als u de auto terug brengt. Ja dat weet ik. Dit heeft ze wel 3x gezegd. Nor werd al wat kriegelig, maar ja. Wilt u misschien een extra verzekering? Nee dat wil ik niet. Dan moet ik 1600 euro van uw bankrekening blokkeren??? Nou ja dat moet dan maar. De boze vrouw aan de bak, ze zat wat raar te klooien zag Nor. Nee zegt de boeman ( vrouw ) het lukt niet, het staat niet op uw rekening. Ze was echt van de pot gerukt, er staat veel meer op. Ja. Dan moet u toch een verzekering nemen voor 125 euro. Inmiddels was Norbert heel dicht bij het kookpunt. Er was inmiddels al een half uur voor bijgegaan, en nog geen auto. U krijgt van mij een Citroën c4, kan me niet schelen ook al krijg ik een Mercedes, ik wil geen extra verzekering. Uiteindelijk kreeg hij een sleutel, na iets te hebben getekend op een soort glasplaatje. Hij staat op nummer 44. Nor op stap maar NADA op nummer 44. Dus terug naar de boze truffel. Inmiddels had hij al gezien dat hij op nummer 14 stond, hij staat er niet, toen moest ze mee naar buiten om de auto te zoeken. Daar was ze ook niet blij mee natuurlijk. Uit eindelijk gas richting zijn zussen. Heeft het heerlijk gehad, maar toen weer terug naar Mien vlug. Ze rekenen 100 euro voor de benzine, die was natuurlijk nog lang niet op. Daar verdienen ze natuurlijk ook dik aan. Hij krijgt zijn rekening, plus de 125 euro verzekering. Dus uit zijn dak. De grote baas erbij gehaald, een zootje stennis staan maken, hij had alle tijd want hij was veel te vroeg, de grote baas geloofd zijn personeel en Nor niet. Schrijf maar een brief, ik kan hier niets aan doen, u heeft getekend dus klaar. Toen hij weg ging, kwamen er net Hollanders aan lopen. Gaat u een auto huren bij goldcar? Dat was inderdaad het geval, nor zijn verhaal verteld en heeft ze veel succes gewenst. Nu willen we het geld via de bank terug halen, maar met zijn kaart krijg je maar een keer per maand een overzicht dus dat is een klein probleempje. Wel direkt een mail met zijn verhaal de deur uit gedaan. Ook had Nor nog gezegd dat ze van de maffia waren, ja, daar maak je ook geen vrienden mee. We moeten maar afwachten hoe dit afloopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten