dinsdag 19 juni 2012

Bewolkte dag.

Toen ik vanmorgen wakker werd, was het bewolkt. Het is nu 2 uur en nog bewolkt, terwijl het weerbericht zon geeft, laat die koperen ploert zich niet zien. Nel en Hans zijn vandaag de puzzelrit, die we op mijn verjaardag hadden uitgezet, aan het rijden. Ik ben benieuwd hoe het met ze gaat. Uit ervaring weet ik, dat de spanning in de auto, zeer hoog kan oplopen. Voor mij een rustdag, zoals zo vele dagen, met een goed boek. Norbert had voor vandaag wat afspraken staan en dus de hort op. We hopen dat Nel en Hans niet verdwalen, er ligt geen kaart in de auto. Ik heb gezegd dat ze om 8 uur thuis moeten zijn. We eten vanavond thuis, wat eigenlijk ook best gezellig is en je kan ook nog een borreltje meer nemen. Morgen aan de wandel met de hele club, voor hun de laatste keer.

Wandeling langs de kust in Javea
 Dan moeten ze weer een jaartje wachten. Er zijn plannen om 6 dagen Santiago de la compostella te lopen. Wel heel gaaf natuurlijk, dit is ons te gortig, maar ik zou wel willen dat ik het zou kunnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten