vrijdag 10 maart 2017

Wie niet sterk is, moet slim zijn.

Nou wil ik niet zeggen dat ik heel slim ben, maar best wel een klein beetje. Jaren geleden heb ik in Spanje bij Sara een Bodywarmer van nep bont. Voor in Nederland helemaal lekker, een probleem er zitten geen mouwen in. Ik had bij de chinees, breiwol gekocht dat eigenlijk een bol lint is. Op mijn dikste pennen, nummer 10, had ik iets van mouwen gemaakt. Die kleurde perfect met de Body, dus probleem opgelost, wwaren het niet, dat ik 2 bikkelharde lappen had, die geen trek hadden om mouw te worden. Dus alles uitgehaald en de wol, weer de kast in. Nu weer tevoorschijn gehaald en opnieuw begonnen, op mijn eigen gemaakte ' pennen ' Deze keer heb ik geen bikkelharde lappen, maar een redelijke soepele lappen. Nu moet ik bekennen dat het niet prettig werken is met de pollepels. Nu heb ik gehoord dat er bij zeeman dikke houten pennen te koop zijn, dus daar maar even heen en kijken of het inderdaad zo is. Dan haal ik dit wel weer uit en begin ik vrolijk opnieuw.

Ik vind mezelf wel slim om dit te proberen en het is nu inderdaad lekker soepel.

Lekkere bont Body. Nu de mouwen nog.

Ik was vandaag een beetje boel happy. Ten eerste kwamen Nel en Hans op de koffie, was gezellig, de plannen voor juni doorgenomen, zijn er niet uit, maar nog tijd genoeg. Ten tweede, ik had gister contact met Henk Landa ( Nederlandse arts in Spanje ) en ik vertelde hem dat de pillen die ik een maand moest slikken, een antibiotica, die heeft tot nog toe niets gedaan moet ik die rommel blijven slikken? Als het niets doet, stoppen zei hij. Dus gister gestopt en geen diarre gehad, vandaag de hele dag niet. Wat een topper, tot vanavond 10 uur. Ik ben 4x achter elkaar naar de WC geweest en heb de tekorten die ik in 2 dagen heb gehad aardig aangevuld. Dat is wel vreselijk balen. Ik had echt gedacht dat ik er doorheen was. Ik ben ook weer normaal gaan eten omdat ik op de beschuiten, smorgens, smiddags en savonds niet echt krachtig voer, dus ik ga weer normaal doen had ik bedacht en nou vanavond deze zooi weer. Maar ja, op dit moment kan ik niets doen, dus gokken we maar op de onderzoeken in april. Wij krijgen, niet alleen Spanje, een mooi weekend, dus genieten van het mooie weer.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten