zondag 26 maart 2017

De zaterdag

We werden wakker met weer prachtig weer. Vanmiddag gaan we met ze alle naar een klimparadijs, je kan je daar vermaken vanaf 0 tot 80 jaar. We vielen dus allemaal in deze groep, ook de kleintjes. Voor mij, was het allemaal een beetje teveel, het klink vreselijk dom, maar opoe is wel toevallig 72 en ook nog een beetje ziek. Het was verstandiger om gewoon thuis te blijven. We hadden nog meer kneuzen in ons ploegie. Maar ondanks dat, stonden ze in de startblokken om hun kunsten te vertonen. Jammer, dat ik niet mee was, maar het was wel verstandig van me. Ik heb er ook niets aan om zondag avond thuis te komen en dan totaal af te zijn. We hebben dan nog maar 2 dagen om het appartement, verhuur klaar te maken, dus alle prive dingen een plek te geven. Arme Norbert, er word veel van hem gevraagd deze maand en hij doet het fantastisch, ben ook heel trots op mijn kereltje. Dus opoe lijft thuis en de rest ging richting Groningen om te klimmen. Ze hebben het zo geweldig gehad, zelfs Dewi haalde het 3de klim. De kids gingen allemaal goed, terwijl het echt end was, 4 meter boven de grond. Tot grote hilariteit is Norbert van zijn touwtje af geflikkerd en hing daar op 4 meter van de grond te bugelen. Je moet op een koord lopen naar het volgende punt. Het hele gebeuren kost heel veel kracht, dus Nor had na het bungel gebeuren de kracht niet meer om nog door te gaan. Gelukkig dat ik niet mee was, want de kracht is bij mij ook ver te zoeken. Wel heel jammer ik had het harstikke leuk gevonden. Dit hadden we weer goed uitgedacht, iedereen vond het harstikke leuk. Het is moeilijk om een vermaak te zoeken, wat voor iedereen toegankelijk is. Maar volgens mij hebben we een voldoende gehaald met dit weekend. Nu de zondag nog invullen en dan zit het er weer op, voor een jaar. Ik hoop dat we dit nog heel lang volhouden. Persoonlijk vind ik het heel belangrijk dat de banden in de Fam stevig blijven. Hoe vaak hoor je niet dat familie leden elkaar nooit zien en om dat voor te zijn ben ik na het overlijden van mijn moeder, dit op touw gaan zetten en iedereen vind het altijd gezellig.

Ziet er harstikke gaaf uit.

Ze waren pas om 5 uur thuis, toen moesten ze nog heel veel doen voor er gegeten kon worden. Ik ben een heel lastig mens als het om b.v soep gaat, die wil ik altijd zelf gemaakt hebben, anders vind ik het niet lekker. Het zelfde probleem heb ik met sausjes, wil ik ook zelf gemaakt hebben. Dus zodoende was er nog veel te doen. Ook het vlees wil ik altijd marineren, vind ik het aller lekkerste. Maar gelukkig onder leiding van Nor en met veel hulp, is het allemaal goed gekomen. We hadden voor de avonden allemaal lekkere dingen gekocht voor bij de borrel, maar helaas,ze zijn de koelkast niet uitgekomen. En wederom lag iedereen op tijd plat, ze waren moe van deze inspannende dag. Alleen ik zit hier nu fris en fruitig eenzaam op de bank mijn blog te schrijven. Ik heb vanaf 12 uur tot 8 uur geslapen, dus nu een probleem. Ik ben nog klaar wakker, dus besteed ik mijn tijd nuttig, door te bloggen.Morgen laatste dag, voor de restjes, maar ik denk niet dat we alles op krijgen

Revi, zo klein als hij is, heeft de klimbaan ook gedaan ik weet niet of hij alles heeft gedaan, de laatste sessie was geloof ik 5 meter hoog.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten