dinsdag 7 maart 2017

69356 Zoveel keer is mijn blog al bekeken.

Dat is leuk dat je dat precies kan bekijken, ook waar die lezers zitten. Lezers uit America, Rusland en nog veel meer landen,, waar ik geen contacten mee heb. Ik krijg ook wel eens een bericht, met een leuke opmerking.

Zitten we in Julianadorp, hadden in december opdracht gegeven om de hele badkamer te vernieuwen. Heel mooi geworden, maar moet nog mijn eigen badkamer worden. Gaat Norbert onder de douche en breekt haast zijn nek. De vloer is spekglad, om niet te zeggen levens gevaarlijk. Wat nu? Ik heb gelezen dat je de vloer kan insmeren met een antislip coating, maar het ziet dat er nu een tijdje uit? Een anti slip mat? Niet echt fraai denk ik, ook kreeg ik een tip, slippers aan met douchen, misschien niet zo gek, ga het zo proberen. Betaal je veel geld, heb je dit en ben daar niet blij mee. Ik moet ook nog een kleur zoeken waarmee ik aan de bak ga, heb nog geen idee. Ik wil altijd iets wat niemand heeft, zo heb ik op internet een lamp gezien, voor aan het plafond, eigenlijk een woonkamerlamp, maar heel grappig voor de badkamer.

Ik zie het misschien wel zitten, het is misschien wat gewaagt, maar wel heel apart. Zo krijg ik me eigen sfeertje.

We hebbeb de lamp gekocht en opgehangen in de badkamer, het staat toch een partijtje heftig, heel super. Nu de rest nog zien te scoren op marktplaats, ben ook nog op zoek naar een houten badmat, die ligt er ook in Denia en bevalt prima. Een gewone badmat word vies en moet je bij iedere verhuur een schone mat neerleggen en dat gaat echt niet werken met de schoonmaakploeg die hier op het park rond loopt. Dus een houten mat is de oplossing. Nieuw kost hij rond de 50 euro, misschien ergens een tweede hands op marktplaats.

Stukje van de nieuwe badkamer in Julianadorp.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten