maandag 27 maart 2017

Laatste dag. En dan 2 dagen poetsen en dan weer lekker naar huis.

Het is al bijna weer voorbij, het is zondag, dus onze laatste dag. Ik heb nog niets gezegd over ons onderkomen. De ruimtes zijn kleiner dan we anders hebben. Maar we zijn ook met minder mensen. De boerderij is ingericht zoals we woonden in de jaren 60. Als je er dus op staat, dat je het helemaal wilt hebben, zoals de meeste groeps accomodaties nu zijn ingericht, zit je hier niet op het goede adres. Maar voor ons is het prima. Men zegt wel eens geld speelt geen rol, maar voor ons gaat deze vlieger niet op. Het belangrijkste is, gezellig met elkaar. En dat lukt ook dit jaar weer. Tenminste, het is nu zaterdag nacht, wat er morgen nog staat te gebeuren weet ik natuurlijk niet. Grapje, dat gaat zeker niet gebeuren, er zijn geen opstandige familie leden in ons gezelschap.

Natuurlijk moesten we weer paaseitjes zoeken.

De zondag verliep, met koffer pakken en auto laden. Wat jammer was, ze begonnen om half 12 en waren om half 3 klaar. Dat is jammer, een dag verloren. Ieder jaar is dat weer het zelfde. Dat moet volgend jaar echt anders, dan gaan we gewoon op zondag iets plannen om 11 uur tot 2 uur, endaarna, koffers pakken en om 3 uur rijden, dan kunnen de afsluiters ook op tijd rijden.

Achteraf heb ik een beetje spijt, dat we afgereisd zijn naar Nederland. Ik weet niet of ik dan in Spanje, al geholpen zou zijn, maar het was voor mij beter geweest om gewoon in Spanje te blijven. Dat is natuurlijk achteraf gelul, had ik van te voren moeten bedenken. Ik heb de hele zaterdag op bed gelegen, niet gegeten, hadden heel veel eten, maar voor opoe Paultje, geen hap door haar strot te krijgen. En de zondag ging het wel beter met me. Allemaal heel erg jammer, maar wat het belangrijkste was, het was heel erg gezellig en daar gaat het ook om. Hartstikke leuk met die kleine en grotere kleinkids. Dit weekend MOETEN we er in houden en ik denk dat iedereen het daar mee ens is. Volgende jaar zijn Karin en Marjolein de klos, dan mogen deze dames, het regelen. Alhoewel ik het vreselijk leuk vind om het te regelen. Lekker een plekje voor ons zoeken. Ik heb bij het uitzoeken veel noten op mijn zang. Ik kijk naar: niet aan een sloot, voor de kleintjes, een aparte ruimte waar vooraan de grotere hun eigen muziek kunnen spelen. Dit keer hadden we dit ook. Een ruimte met bankstel, muziek, TV, en tennistafel. Dan wil ik ook een grote kamer waar genoeg, luie stoelen, bankstellen staan en verder alle benodigdheden zijn. En dan natuurlijk de prijs, dat is eigenlijk het allermoeilijkste. Ik heb geleerd, als je niet echt naar een bepaalde plek wil, je gewoon moet wachten, dan krijg je vaak 30 tot 40 % korting en dat is dan snel verdiend. Ik wens de meisjes veel succes, het is leuk werk om dit uit te dokteren. Als het niet lukt meiden, je weet waar je me bereiken kunt, ik doe graag mee aan de zoek tocht.

Groeps foto, niet compleet, jammer. Volgendjaar beter. Dan krijgt iedereen in driefout, een tijdstip, zodat iedereen er op tijd bij kan zijn. Omdat Gwen, om 11 uur weg moest, konden we niet langer wachten. Dus dan maar, minder. Ik lijk Geert wel.
 

Het klimparadijs, ik was er niet bij, maar ziet er leuk uit. Jammer dat Norbert eraf viel. De kleinste deden het ook geweldig goed. Iedereen vond dit een geslaagde aktie, het klimmen, maar het gevolg was, iedereen kakte savonds in.

Dus op maar nar het volgend jaar, meiden we rekenen op jullie, veel succes, jullie hebben een jaar, dus reken ik volgende jaar op wederom een top weekend.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten