maandag 9 mei 2016

Ja, nee, ja.

Terwijl Nederland puft en kreunt, van de hitte, zitten wij met zware bewolking met in aantocht, regen. Niet veel om ongeveer 3 uur, 2 mm. Maar Norbert staat te popelen om verder te schilderen, is het ja of nee. Hij is nu toch maar begonnen, aan de achterkant van het huis. We willen namelijk aan de achterkant en aan de zijkant dakgoten laten maken. Dus als ze b.v morgen komen, dan moet de bovenkant wel alvast geverfd zijn. Hij is dus nu aan 3 kanten bezig. Het is nu prima weer om aan de achterkant te schilderen, als het zonnetje er is, dan zweet je peentjes, dus gewoon niet te doen. Ik ben altijd tegen dakgoten geweest, maar als de regen aan de achterkant van het dak afkomt en ook de Naya kletst, dan heb je na een half jaar een rand van 50 cm, die er niet uitziet. Ook als je van de parkeerplaats, naar beneden loopt loop je in de drup, heel vervelend. Het regent nooit in Spanje, dat is wel zo, maar toch is het wel lekker, kunnen we ook nog het water opvangen en het zwembad bijvullen. Laten we hopen dat het voorlopig droogblijft en hij de achterkant kan afmaken.

Ik ben goed bezig met de verkoop en ook de koop op mijn Wallepop site. Alles vliegt de tent uit, maar er ook weer in. Nu heb ik weer een afspraak om een groene plastiek tafel met 2 stoelen te halen in Jesus Pobre, voor 8 euri. De stoelen heb ik niet nodig, maar de tafel wel, voor op het terras naast de slaapkamer. We gebruiken het terras niet zoveel, maar het is 50 vierkante meter, daar moet iets staan. Vandaag, maandag, weer een dag van wel of geen regen. Op mijn weerbericht, geen regen en op het weerbericht van Norbert wel. Het ziet er naar uit dat ik gelijk krijg.

De nieuwe klok en de krantenbak.

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten