dinsdag 22 september 2015

Ik ben een liegbeest volgens Norbert.

Zo erg is het echt niet, misschien wel een heel klein beetje. Ik zal nooit tegen mijn Fam. en vrienden liegen.
Het is zo, op Facebook moest je een mascara lijken en een verhaaltje erbij schrijven. Er werden 10 mascara rollers weg gegeven. Ik had nog niet eens gelezen, waar het over ging, maar je krijgt 70% langere wimpers zeggen ze. Dus wat moet ik erbij schrijven, eerst wat dufs er op gezet, zo win ik nooit dacht ik.
Er moet wat anders komen, dus even nadenken. Jullie voelen de bui al hangen denk ik, ik ging wat jokken, is anders dan liegen. Ik heb geschreven:
 
Het is met mij heel erg, als ik een feestje heb, of ergens heen moet, koop ik een nieuwe mascara.
Het gevolg is dat ik een hele la vol met half uitgedroogde mascara rollers heb liggen.
 
Laat ik nou toch de gelukkige zijn die een van de 10 mascara rollers heb gewonnen.
Hanny jij deed toch ook mee? Volgens mij had je hem gedeeld.
 
 
Vanmorgen voor de zoveelste keer weer eens naar mijn Spaanse huisarts geweest. Omdat die galstenen me toch niet lekker zitten. Het kan nooit meer terug komen, maar toch. Hij de foto's bekeken, er zat in mijn galblaas een zo groot als een 1 euromunt en veel kleintjes. Van die kleintjes heb je de meeste klachten. Ik had gelezen dat er een medicijn is dat de galstenen laat smelten, dus voor dat recept gingen we heen. Dat klopte inderdaad maar dat is voor cholesterol stenen in je galblaas. En mijn stenen zijn bikkel hard, die kunnen niet smelten. Een is eigenlijk de enige optie. Tja wat moet je dan, ik heb zoiets van nu even niet. Stel dat het nooit meer terug komt, dan heb ik weer een lege plek in mijn buik, er is al zoveel weg. Dus we besluiten het te gokken, dat ik me in januari maar laat openen. Ik heb medicijnen gekregen mocht ik weer een aanval krijgen. Maar heel goed opletten, zo gauw het wit in mijn ogen geel gaat worden, direct naar een ziekenhuis en opereren. Ook mijn huid kan geel worden. We hadden een klein beetje, het idee om in december vanaf Amsterdam naar Dubai te vliegen en dan een 11daagse cruise te maken. Was een eendags aanbieding met 60% korting. Dat durf ik niet te gokken. Stel dat je met een helicopter van boord gehaald moet worden om naar het ziekenhuis te vliegen.
Nog 2 dokter bezoeken, volgende week uitslag bloed onderzoek, onder andere uitslag van de nierfuncties.
Dan eind oktober de uitslag van de oncoloog of mijn kanker marker verhoogd is. Nou dan heb ik er helemaal weer klaar mee, hoop ik voor dit jaar. De rest volgend jaar maar.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten