zaterdag 15 augustus 2015

Niet kunnen slapen, wat een drama.

Dit is natuurlijk behoorlijk overdreven, ik zeg altijd, brand is erger. Maar het is echt wel een probleem. Als ik er rond 12 uur in ga, ben ik 9 van de 10 keer om 2 uur wakker, niet gewoon wakker, maar klaar wakker. Als ik blijf liggen, kom ik niet meer in slaap, dus ga ik mijn bed maar uit. Dan ga ik de krant lezen, maar daar staat om die tijd nog geen echt nieuws in en een kopje thee zetten. Daarna duik ik me bed weer in, ga wat lezen en ben na 10 bladzijde, al weer in slaap. Meestal begint het spelletje rond 4 uur nog een keer en dan gaan we maar weer. Als ik blijf liggen,dan slaap ik helemaal niet meer en sukkel ik de nacht door met een half uurtje slaap, weer een uurtje wakker en dan weer even slapen enz. Het beste is er uit gaan, thee zetten krantje lezen, dan me bed weer in, een paar bladzijden lezen en dan pit ik weer. Maar ik begin het nu zat te worden, ik heb al een inslaper en wil eigenlijk geen echte slaap pil. Ik slik al genoeg rotzooi.
 
Inmiddels zijn alle kinderen weer veilig thuis van de vakantie. Nou, veilig, Marjolein en de kids stapte uit de trei, ze waren naar de Efteling geweest en Dewi valt uit de trein, tussen de trei en het perron. De schade viel gelukkig mee, maar ze was behoorlijk overstuur. Het zal je maar gebeuren, doodeng.
De volgende dag gaat Ronald zonder kinderzitje op de fiets, raakt het pootje van Amber tussen de spaken.
Eerst gewoon verbonden, maar nu vandaag toch maar voor een week in het gips.
 
Karin en Frank zaten in een huisje vlak bij de Efteling, zodoende zijn Marjolein en Ronald met de trein ook een dagje efteling gaan bekijken. Dat is altijd leuk voor de kinderen. Ook voor volwassenen is het iedere keer weer een feessie.
 
 
Nancy is vandaag ook weer terug van de cruise, ik kreeg een whatsapp dat ze weer thuis waren. Ik heb nog niet gehoord hoe ze het ervaren hebben. Mijn Skype werkt niet zo goed en de telefoon leiding, daar is ook wat mee. Ze komen zo snel mogelijk langs.
 
Marco is ook weer terug van Ibiza, ze vonden het er helemaal geweldig. Blij dat ze daar ook een keer zijn geweest. Leon is geïnterviewd door de Spaanse TV zender en ze zijn gefilmd op een bank achter een speedboot. Jammer dat we dat niet kunnen zien. Die zender hebben we niet.
 
Zo, ik ben weer een uurtje verder door de nacht gekomen. Het is inmiddels haast 6 uur, toch nog maar proberen een uurtje te pitten.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten