zondag 9 augustus 2015

Ja hoor, ze is er weer.

Ik ben niet ziek, Norbert is niet ziek, ik heb nergens de pest in, ik had wel zin om te pennen, maar het was zo warm, mijn schrijfstick bleef niet tussen mijn vingers zitten. Het is hier echt bloedje heet en een hoge lucht vochtigheid. Er was maar een manier om de dagen door te komen, zoek een plek in de schaduw, plof neer met een boek en kom daar niet meer vandaan. Normaal staat er bij de zwembad kant altijd wel een windje, maar die was ook achter de muziek aan. Nu hadden we ook nog de pech dat we boven zaten, waar het normaal al zomers smelten van de hitte en nu helemaal. We hadden plotseling visite, Marco, Annet en de kids, hadden wat geboekt op Ibiza, wij vonden het wel leuk als ze een tussen stop bij ons zouden maken. Gisteravond hebben we ze ook de boot naar Ibiza gezet.
Wij hebben ze uit gezwaaid, vanaf Zensa. Maar de lucht werd al donkerder, we zaten net op tijd in de auto, want er kwam een bui, vreselijk. We konden op de weg richting de tol Denia, geen hand voor ogen zien. De temperatuur zakte ineens zeker 8 graden.
Sanne en Leon willen altijd, alleen met opa naar de wok in Denia. En natuurlijk lukte dat, opa kan tegen die 2 namelijk nooit nee zeggen. ( foutje opa )
We kregen gisteravond laat een berichtje, dat ze anderhalf uur op een taxi moesten wachten, voor ze naar hun onderkomen gebracht konden worden. Daar baal je wel van, zo laat op de avond. Maar ja, ze zitten en het zag er goed uit.
 
 
Ziet er goed uit het schip van Nancy en Fred.
Wij zijn zoals jullie weten gek op cruisen, toen zei Nor, dat is toch wat, wij zette hier op de berg en Nancy het gezin en Marco met gezin, varen op de zee. Nancy en Fred maken een cruise naar het noorden en hebben regen, dat is wel lullig. Je moet natuurlijk helder weer hebben om de fjorden goed te zien. Maar het zal wel goed komen.
 
Altijd een knus gezicht, dat binnen lopen in een haven.
 
We geen geen klachten, betreft het eten van ze. Nancy schreef, iedere dag lux eten. Gelukkig maar.
Ze hebben alle vier wandelschoenen mee en zijn van plan om als ze aan de wal zijn, lekker de omgeving te verkennen. Als je grote schip ziet gaat het allemaal toch weer kriebelen en wil ik mijn koffers pakken. Maar waar moet je heen, naar die zuidelijke landen, wil Norbert niet meer. Hij word gek van de mensen die je he lopen onmogelijk maken als je ergens bent. Voor mij staat Dubai hoog op de lijst, daar wonen allemaal rijke mensen, daar word je niet lastig gevallen. Maar daar is het 50 graden, geen optie. Of vanaf Venetie naar de Griekse en Turkse eilanden, wil ik ook wel. Maar daar moet het ook erg zijn, met het lastig vallen. Dus blijven we maar zitten of er moet in september / oktober een top aanbieding zijn. Nou iedereen is bij en ik ga weer beter mijn best doen de komende tijd.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten