maandag 8 september 2014

Hoelang dit jaar nog?

Het klinkt mij ook raar in mijn oren, maar vorig jaar tot 4 november in het beneden huis gezeten. Ik heb het net nagekeken op mijn blog en inderdaad het klopt.prima weer en elke dag nog gezwommen. Dan zitten we vanaf eind juni tot begin november ruim 4 maanden van het jaar in het benedenhuis. De maand juni eigenlijk ook al, dan zitten Nel en Hans beneden, maar wij ook. We willen dit jaar ook zo lang mogelijk blijven zitten, zolang het weer het toelaat.

Vandaag de water ijsdoop voor ALS en de storting gedaan. Wel ijsblokjes in het water gedaan, het was natuurlijk niet koud. Maar ik kan er niet tegen, als mijn hoofd onder water is. Dus helemaal een beetje nerveus. Marco had mij genomineerd en ik mijn ex Leo Dekkers, Jan Waal en Meilvin Klitsie. En wat denk je Klitsie doet het niet, dus krijgt hij bij het komende Fam weekend in maart de volle laag. Ik ben nieuwsgierig of mijn ex Leo en Jan Waal het gaan doen gaan

Totaal andere foto dan ik had bedacht, dat komt doordat mijn problemen nog niet zijn opgelost.

Een behoorlijke brand 2 dagen terug. Op de weg van Denia bovenover naar Javea.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten