zondag 24 augustus 2014

Er zijn toch veel mooie dingen in het leven.

Het is niet allemaal kommer en kwel in de wereld. Heel dicht bij huis, gebeuren dingen die me ontroeren. In dit geval een simpel flesje zijn en een kaartje. Ik had een graveer machinetje kocht, een eeuwigheid geleden bij de Lidl, ik dacht als ik eens iets heel anders wil gaan doen, is dit misschien wel wat. Toen Marco hier was, vond hij het machinetje, hij was er de hele middag zoet mee. Maar wat een lawaai, ik heb hem met machine en al naar het boven terras geschopt. Toen ze weg waren stond er op de tafel een fles wijn, met een hele lieve tekst. Dat bedoel ik nou, vreselijk lief.

Een kunstwerk van mijn kind.

Toen kreeg ik vanochtend een kaart van Hallmark, met aan de voorkant 8 foto's van de vakantie en aan de binnenkant, door Sanne een lieve geschreven tekst.

Een keuke herinnering aan de zomer 2014.

De tekst, daar heb ik ook een foto van gemaakt, maar die is waarschijnlijk slecht te lezen. En dan te bedenken, dat ik eigenlijk in de zomer liever geen gasten in het benedenhuis wil, omdat ik dan iedere keer moet verhuizen, daar heb ik niet zo veel zin in. Maar Norbert zegt, luister, niet zo zeuren, je moet blij zijn dat ze willen komen. En daar ben ik nu wel achter gekomen. Hij heeft gelijk, dus ik kom er op terug. Het zou heel fijn zijn als Nancy en Fred ook weer eens een keertje langs komen, natuurlijk Karin en Frank ook. Het moet natuurlijk allemaal een beetje passen, b.v. Eerst bij ons en daarna naar het appartement in Denia. Nog leuker zou het zijn, de hele bubs tegelijk. Met een beetje passen en meten zou dat kunnen?

Slecht te lezen, maar hele lieve woorden.

Voor ons was en is deze zomer geslaagd, met kinderen en de kleinkinderen. Vooral allemaal gezellig veel thuis gebleven en met ze alle thuis gegeten. En niet meer zoals anders,iedere avond de hort op. Als iedereen zij steentje bijdraagt is het harstikke gezellig.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten