vrijdag 8 augustus 2014

Voer voor de vissen.

Oma en Sanne, voer voor de vissen. Sanne wilde naar de nagelstudio, haar nagels laten lakken. Nu wat het voor mij ook weer tijd, dus dan gaan we samen. Annet wilde ook, alleen maar lakken. Nee ik wil geen gelnagels, gewoon mooi lakken. Ik heb er toch zo gek gekregen, gelnagels dus. De dames op stap om half 12, dat zou wel eens een mooie tijd zijn, dacht ik zo.vergeet het maar,we die middag 2x gaan kijken, nee hoor harstikke druk, dus maar weer even winkelen. Toen was het inmiddels over vieren, we gaan naar huis, ik ben het zat. Toen we weer langs liepen, gingen er net een paar de deur uit. Dan toch maar proberen en ja, ik kon direct zitten. Deden ze alleen nagels en pedicure, geen lakwerk. Sneu voor Sanne. Nee, zeiden ze , het is te druk. Ook bij mij alleen mijn nagels en mijn teen nagels lakten ze ook niet. Sanne heeft haast 2 uur moeten wachten voor we klaar waren. Annet superblij met haar gelnagels en ook een mooie rosé kleur op haar nagels. Ik wilde wat anders, pittig lila, niet zo blij mee en Norbert vind het ook lelijk. Annet wilde pedicure, een afsprak gemaakt voor de volgende namiddag, om 19.00 uur. Wij weer mee, proberen om de lak er op te krijgen, nee dus, het was weer te druk. Dan maar met Sanne de vissen voeren, vond ze ook prachtig. Achteraf ben ik dom geweest, Annet heeft een hele goeie pedicure gehad, van een uur en ook haar teennagels gelakt. Ze heeft 20 euro betaald en als ik mijn teennagels lak betaal ik 10 euro. Stom, dat had ik ook moeten doen. Maar daar denk ik nu aan, terwijl ik dit zit te schrijven. En betreft het, alleen lakken van nagels, er hangen wel 3 aanplak biljetten waar het op staat. Dat las ik gister pas. Misschien dat ik volgende week nog even terug ga. Het is daar zo druk en die meiden werken zich echt uit de naad. De hele dag van 10 tot 10

Aan haar koppie te zien had ze toch liever mooie nagels gehad. Dus ik ga zo haar nagels doen, compleet met nagel beschermer en toplaag. Ook onder de blauwe lamp, ik heb een tijd terug een setje gekocht, maar daarna ben ik aan de gel gegaan, dus niet meer gebruikt. De kids hebben een hele luie vakantie, ze komen echt de deur niet uit, we eten thuis en dat is het. Hun enige uitje is naar de overkant de supermarkt, de Mas y Mas. Het weekend gaat 38 graden worden, dan betekent, je niet bewegen en blijven zitten waar je zit.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten