maandag 18 augustus 2014

Joepie de poepie REGEN

Heerlijk, het plenst hier, eindelijk na 20 december vorig jaar, echte regen.

Dat was dus gister, nu weer mooi weer, temperatuur is iets gezakt, daar heb ik geen probleem mee. We worden al 3 dagen gestalkt door een mevrouw uit Javea. Ik denk dat ze vanaf vrijdag al 10 keer heeft gebeld. Ze wil met hond naar Nederland. Dus we hebben haar al 10 x het verhaal verteld. Eerst was Norbert de klos en nu hang ik tig x met haar aan de telefoon. Hoe hoog mag de hond zijn als hij zit, welke bench moet ik dan kopen. Onze bench opgemeten, maten doorgegeven. Toen belde ze weer de bench kost 200 euro en een maat kleiner 49 euro. Ik: die moet u niet kopen, voor die prijs is hij niet goed gekeurd voor het vliegtuig. Oh, wat nu: u gaat gewoon met de hond naar de dierenwinkel en het is opgelost. Toen: kan u man niet even naar piensos komen. Sorry hij moet zo weg. ( piensos is een groothandel voor dieren benodigdheden ) Oké, kan u dan niet even komen. Nou sorry, u heeft de maten het moet goed komen. Telefoon: vraag, heeft u het telefoonnummer van piensos, nee sorry, wij komen daar nooit. Ik maar in mijn pad gekropen en het telefoon nummer gezocht en doorgebeld. Telefoon: hij kost 179 euro. Ik: dat is veel te duur, ik snuffel wel even op internet, ik haal het natuurlijk allemaal weer zelf aan. Maar dan denk ik, voor mij een fluitje van een cent en ik vind het ook nog een sport om een zo goedkoop mogelijke bench te vinden, en voor haar misschien een hele opgaaf. Het mooiste is, we weten echt niet wie het is, maar dat maakt niet uit. Nu heb ik er een gevonden, de maat is goed en kost 122 euro. De hele zooi gemaild en het is al een kwartier stil. Dat ze vrijdag begon met bellen, zag ze overal beren, dat is nu iets minder. We hebben haar aangeraden om vanaf Valencia te vliegen en naar Rotterdam. Ja maar........... Nu gaat Norbert met haar mee, naar de Bali en dan de hond weg brengen naar de lift. Ook nog tig x gebelt over de dierenarts, betreft de verklaringen en het honden paspoort. Ze is vast oud, ze is alleen, ja die moet je toch helpen. Ik ben benieuwd, de bench, zal wel gelukt zijn, nu maar wachten op het vervolg, de dierenarts en het boeken van haar ticket. Dat soort dingen, zoekt ons altijd op. Ik heb in Benidorm een mannetje, die wil dat ik een bloemetje naar een kennis stuur. Die belt me dan 3x op een dag om het adres door te geven. 3x een ander huisnummer of postcode. Gaat hij bij de bank betalen, hij zegt hierbeneden is de Rabo. Natuurlijk niet.,dus dan zeg ik, ik kom het wel halen, daar moet dik geld bij natuurlijk. Als we dan na een tijdje naar hem toe gaan, weet hij eerst nergens van. Na een tijdje lullen, is hij er weer. Maar het is zo een lekkere ouwe Mokummer, die help je dan maar.

Ik had me een paar maanden geleden opgegeven voor een week in een hotel, met yoga en nog meer licht zwevende dingen. Daar had ik heel veel zin in, ik denk zelf dat het me goed zal doen. Want ik ben nog steeds niet de Paula, die ik ben. Het is als of ik mezelf kwijt ben. Dus een weekje licht zweven en ontspannen, ik zie het zitten. Volgens Marchien, van het zesde zintuig, is mijn hoofd niet in evenwicht met mijn lichaam. Mail ik die zaak die deze week verzorgd, gaat het niet door, geen 7 deelnemers. Had ze me een paar weken geleden al door gegeven??? Ik vind het heel erg jammer, dit ging vanuit Nederland en alleen maar Nederlanders. En het was hier 30 km. vandaan. Na zoeken op internet zit er wel het een en ander in het zuiden, maar niet in het Nederlands. Heel erg jammer.

Fluitje van een cent.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten