donderdag 14 augustus 2014

Hoe leuk is het allemaal nog, in het leven. ( moment opname )

Sorry, ik dit al eerder aangehaald, maar ik heb toch gelijk? Na een deel van de zomer, het heel fijn en gezellig te hebben gehad, met de kleinkinderen en hun ouders, staat de werkelijkheid weer voor de deur. Niet dat we het niet gevolgd hebben, daar zorgde Sanne van 10 wel voor. Over alles wat ze opving moest ze een verklaring hebben, soms kwam ze zelfs al met een simpele oplossing.

Toch wil ik het volgen, maar er is op dit moment is er op zoveel,plaatsten, wat aan de hand, dat ik er niets meer van begrijp, mede door al die moeilijke namen van mannen en groepen en landen.. Ze halen Snodown er nu ook nog bij. Hij zou bepaalde info aan de NA door hebben gegeven. Ook is het bij bepaalde landen zo, dat er mensen worden betaald om bewust verkeerde berichten de wereld in te sturen. En dan zit iedereen er met zijn neus bovenop en abakadraba 280 vrachtwagens met humitaire hulp, ?? zijn de mist in.

Nu is Strelkov zwaar gewond, hij zou de man zijn, die mede verantwoordelijk is aan de vliegtuigramp. Laat deze man snel overlijden, dan is een van de grote mannen van de ramp gepakt. En kunnen we op zoek naar de rest. We zijn er dan alvast een kwijt.

Gaza en Israël hebben het even over een bestand, dan kunnen de overlevenden even naar de buurtsuper om wat boodschappen te doen. O ja, we hadden ook nog iemand van PvdA , die had een rare Twitter de wereld in gegooid.

Even tussen door, ik heb niets met politiek, ik snap er helemaal niets van en daarom komt dit bericht van mij bij een heleboel mensen niet goed binnen. Ik pak maar wat losse flodders uit de krant, dit om het voor mij nog moeilijker te maken. Nou moet ik ook toegeven, dat ik de grootste krant van Nederland lees en die kunnen er wat van, met het aandikken van problemen, neem daarbij deze vrouw Paula, die overal induikt, waar een luchtje aanzit, betreft de sensatie. Sorry is niet netjes van me, maar daar kan ik niets aan doen. Ja, niets lezen, maar dat is je kop in het zand steken en dat doe ik niet.

Ook worden er mensen levend begraven. Een huisvader krijgt een zwaard in zijn handen gedrukt en moet zijn hele gezin onthoofden. En wederom gaat deze elledende voor het grootste gedeelte over het geloof. Hoe gek moet je dan zijn? O ja, we hebben ook nog een piloot, die door collega's is verlinkt, omdat hij mensen uit het vliegtuigluik, heeft gedropt.

Ondertussen gaat het leven door, ik zit nu aan het zwembad op mijn stoeltje stil te dromen. Er waren vanmorgen een paar druppels regen. Die wil ik even op de gevoelige plaat vast leggen, maar er komt niets meer. Ik blijf zitten tot ik een foto van de regen heb. Er zou 1mm. gaan vallen. Een andere foto plaatsen, ik weet niet wat, dus de regen maar.

Hier is de regen dan. Je hebt wel een superbril nodig, maar het is echt zo.

Nadat Norbert dit heeft gelezen zegt hij: Je glas is inmiddels wel half leeg hè? Dat zeg ik altijd tegen hem. Bij Norbert is het glas meer half leeg, dan halfvol. Dat zeg ik dan tegen hem en nu, denkt hij dat mijn glas half leeg is. Maar zo is het bij mij absoluut niet. Dit even een gedachtengang, die bij me opkomt. Ik ben nu even gewoon realistisch.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten