zondag 21 september 2014

Wat heb ik nou weer aan mijn car hangen.

Jullie wete dat ik een enorme rommelaar ben op mij iPad. In principe, probeer ik van alles uit dan gebeuren er soms hele rare dingen. Zoals nu ook alweer een tijdje. Al mij foto zijn van mijn oude blogs weg. Als ik nu een nieuw blog schrijf, krijg ik de foto's er ook weer op. Maar de oude, ongeveer 400, achter de muziek aan. Ik vind dit heel erg. Het is begonnen dat er ook een een video op wilde zetten. Ik ben ze ver dat ik een hèle boel kleine filmpjes al klaar heb staan, maar ze niet achter elkaar kan laten doorspelen. Ik deed net iets en ja hoor 27 seconde video erop. Hoe weet ik veel. Mijn probleem is in heb nooit geen Engels op school gehad en dan krijg ik nu computer Engels, daar snap ik helemaal geen bal van. Ik heb nog een klein probleempje, ik ging naar de huisarts om mijn pillen te verlagen, maar stond buiten met een hogere dosering. Sta daar af en toe wat losjes van op de voetjes en maak veel fouten met schrijven, ook al lees ik het over, kijk ik er nog overheen. Ik hoop dat jullie de video van 27 seconden open krijgen.

Ik maar wachten, dat was de laatste wandeling met nel en Hans. Ik had Sue Mai verstaan. Goed dat er telefoon is anders had ik er nog gezeten.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten