donderdag 11 september 2014

Ik heb het weer voor elkaar!!!!

Zo als jullie zien, zijn alle foto's van mijn blog achtr de muziek aan. Terwijl we niet eens een optocht op de berg hadden Ik zat te klieren met een video filmpje wat ik er op wilde zetten. Ik heb het met recht nu Spaans benauwd, buiten is het over de 30 graden, maar bij mij binnen loopt het tegen de veertig graden.

Ik zit altijd te klooien met van alles en nog wat, terwijl ik er de ballen verstand van heb. De laptop van Norbert heb ik ook al een paar keer van de rel gemaakt. Daar durf ik nu niet meer aan te komen. Nor word helemaal gek, als ik er aan ga zitten. Dus vanaf nu blijf ik er af. Ik laat Marco ik Nederland een laptop kopen en voor me installeren. Ik had Norbert een laptop gegeven en de Instalatie was haast net zo duur als de laptop. Maar zonder dollen met al me gerommel op iPad en computer, krijg ik heel veel dingen voor elkaar. Ik weet alleen niet hoe ik het doe. Ik probeer en nu een foto op te zetten misschien lukt het. Dan me maar weer buigen om de rest er op te zetten.

Hier lacht hij nog, maar als ik hem straks vertel wat er gebeurd is, niet meer. Je zit ook altijd overal aan waar je geen verstand van heb zal hij zeggen en daar heeft hij nog gelijk in ook. Oke, maar voor mij is het een uitdaging en daar hou ik van.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten